איי סיישל למשפחות עם ילדים

מועדון הילדים המשפחתי כבש את הלב עם תוכנית מלאה של ספורט ימי ויצירה, אופניים המתאימים לאורחים בכל הגדלים ומתנות קבלת פנים כמו צעצוע רך חינם לכל ילד עם ההגעה.

בונוס ענק למשפחות המתגוררות כאן

הוא תוכנית Kids For All Seasons החינמית. מלונות רבים באיי סיישל הם ידידותיים לילדים מכיוון שהם מציעים מועדוני ילדים עם תוכניות פעילות יומיות המתמקדות בעיקר בבעלי החיים והצומח המקומיים כמו גם באורח החיים המקומי. מלונות רבים באיי סיישל מציעים מועדוני ילדים עם בידור יומי המתמקד בעיקר בבעלי החיים והצומח המקומיים, כמו גם באורח החיים המקומי. חלק מהמלונות המקומיים מארגנים גם אירועים, שבעונה עשויים לכלול תחרויות ארמון חול ושיעורי בטיחות במים.

אלה כוללים הליכה על החוף

שחייה ורחצה באוקיינוס ​​ההודי החם, או לקיחת סירה לאיים קטנים ומרוחקים יותר. את רוב הפעילויות שתוכלו לעשות לבד באיי סיישל תוכלו לעשות גם עם ילדכם. להלן הפעילויות המשפחתיות הטובות ביותר לנסות באיי סיישל.

קורסי צלילה אלו פתוחים לילדים מגיל 8 ומעלה

הם יכולים להיות יקרים אבל שווים את זה וזה דבר נהדר לעשות עם ילדים באיי סיישל. ברשימה שלמעלה יש דברים לעשות לילדים באיי סיישל, כמו הגן הבוטני והמוזיאון להיסטוריה של הטבע. איי סיישל היא בעיקר אטרקציה טבעית, נהדרת לילדים.

באיי סיישל יש חופי חול לבן, אתרי נופש יוקרתיים ומים צלולים, אבל איי סיישל היא גם מקום נהדר לבקר בו עם ילדים. מקום אידיאלי להתבונן ביופי של חופי סיישל עם כל המשפחה, המאפשר לקטנטנים ליהנות מהחוף.

Curiosity Island נגיש בקלות מהאי Praslin בסירה

שם תוכלו לארגן טיול יום ברביקיו לחופשה משפחתית נהדרת. חוויה מצוינת עבורכם היא להאכיל את צבי הענק באי Curieuse היפהפה, שאליו ניתן להגיע בקלות בסירה מהאי פראסלין, שם תוכלו לארגן טיול יום עם מנגל לחופשה משפחתית נהדרת. איי סיישל מפורסמים בזכות האוכלוסייה הגדולה ביותר של צבי ענק ידידותיים, שגם ילדים וגם מבוגרים אוהבים להאכיל.

איי סיישל מציעים הרפתקה ייחודית עם תרבות קריאולית אפריקאית מסורתית מה שהופך את זה ליעד מסקרן עבור משפחות עם ילדים

זהו מקום פשוט ויפה לבקר בו עם תרבות שונה וכמה מהפעילויות המרכזיות באיי סיישל. למעשה, הייתי אומר שאיי סיישל עוסקים בהנאה מהחוף, מה שהופך אותו למקום המושלם לחופשה טרופית. לפני הביקור באיי סיישל, חשבתי עליהם כעל שרשרת רומנטית של איים המיועדים לזוגות.

כשטיילתי באיים

מצאתי מלונות עם מועדוני ילדים וחדרי משפחה. רוב המשפחות המבקרות באיי סיישל חולמות ללא ספק על חופשת חוף מרגיעה, אבל אם זה לא הרעיון שלך לחופשה משפחתית של כל היום, או אם אינך מתארח באחד מאתרי הנופש המפוארים ביותר הכל כלול, אז איי סיישל לאיים יש עדיין הרבה מה לראות ולחקור.

יש יותר מ-100 איים בארכיפלג סיישל, כך שהדילוג על איים הוא ללא ספק מועדף. כדי לקבל את חווית סיישל הטובה ביותר, אני מציע לבקר במספר איים שונים.

החופשה המשפחתית המושלמת שלי בסיישל משלבת את אתר הנופש המהנה קונסטנס אפליה באי הראשי מאהה עם אי הציפורים הנטוש

אתר הנופש Constance Ephelia נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של סיישל דרך מאהה ומהווה תחנה ראשונה אידיאלית.

שני אתרי הנופש ממוקמים באי הראשי מאהה ולשניהם וילות מרובות חדרי שינה ומתקנים נהדרים ידידותיים לילדים

ההמלצות שלנו למשפחות כוללות אתר נופש גדול במאהה ונכסים יוקרתיים במיוחד באי הצפוני. מאהה הוא האי הגדול ביותר באיי סיישל וידוע במבחר נכסי היוקרה שלו הפזורים לאורך החוף.

כמו מאהה

המוקד של Praslin באיי סיישל הוא סביב המים והסביבה, מה שהופך את Praslin ליעד צלילה נהדר (קרא עוד על צלילה עם ילדים כאן). משפחות השוהות בפרסלין יכולות גם לצאת לשייט בסירה כדי לראות צבים ענקיים באי קוריוזיטי; בעלי חיים אלה הם גולת כותרת אמיתית עבור מבוגרים וילדים כאחד. איי סיישל הוא יעד ידידותי למשפחות, ואם אתם מטיילים עם הצאצאים שלכם, סביר להניח שהמקומיים יגיעו אליכם לשיחה ידידותית, כשהזקנים מרבים ללטף את הקטנים על הראש.

רבות מהאפשרויות הללו אינן ידידותיות לילדים במפורש

כך שהן אינן מציעות בריכות ילדים או מועדוני ילדים, אך עדיין ניתן להזמין אותן למשפחות עם ילדים. חלק מהמלונות מציעים גם סוויטות משפחתיות, ברובם יש עריסות, וברבים מציעים גם מקום מיטה נוסף לילדים גדולים יותר. ישנם סוגי לינה שונים באיי סיישל, רבים מהם מתאימים למשפחות עם ילדים.

מטיילים באיי סיישל יכולים לבחור להישאר באיים הפנימיים של מאהה

פראסלין ולה דיג, או באיים מרוחקים כמו דניס, דזרוש וציפור. כאשר בוחרים את המקום הטוב ביותר ללינה באיי סיישל, תחילה עליך למצוא את האי הטוב ביותר ללינה באיי סיישל. למרות שהאיי סיישל הוא ארכיפלג קטן יחסית, לכל אי יש אישיות משלו שבאה לידי ביטוי במלונות שלו ובמה שאפשר לעשות שם.

הייתי מציע גם לצאת לשיט בסירה

כדי לקבל הזדמנות לחקור כמה מאיי סיישל האחרים. ישנם 12 מרכזי צלילה מוסמכים של PADI באיי סיישל, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו אחד קרוב למקום מגוריכם. האיים העיקריים האחרים הם פראסלין ולה דיג, אבל יש אחרים שתוכלו לבקר בהם. למרות שהמיני-ארכיפלג הזה מוכר יחסית, הוא עדיין נראה כמו מקום להרפתקאות וקשה למצוא מקום כל כך נהדר שמתאים כל כך לחופשת חוף משפחתית.

לא רק איי סיישל

היא יעד פופולרי לחתונות וירח דבש, אלא עם כמה מהחופים הטובים בעולם לזוגות ומשפחות ליהנות מהם, איי סיישל ידועה גם באוצרות הייחודיים שלה שהופכים אותה ליעד הנוסף של האי. להילחם זה לצד זה. איי סיישל היא לא רק מקום אידיאלי לפנאי, אלא גם גן עדן לילדים, מכיוון שהיא אחת המדינות הבודדות באזורים הטרופיים שאינה דורשת חיסונים נוספים ויש בה מעט צמחייה ובעלי חיים מסוכנים. איי סיישל היא יעד חלומי לחופשה לא רק למבוגרים אלא גם לילדים בכל הגילאים. כל הגורמים הללו הופכים את סיישל ליעד בטוח לחופשה משפחתית.

איי סיישל מצוידת היטב גם עבור תרמילאים

מה שהופך את הכל לנעים וקל. ראשית, איי סיישל הוא לא רק מגרש משחקים לאוהבים, אלא גם אוצר למבוגרים ולילדים. האיים והפעילויות הרומנטיים שלו מאפשרים לבלות יום הרחק מהילדים, ומעסיקים אותם באיים ובאטרקציות של אתר הנופש. רשמנו כמה מהפעילויות המשפחתיות האהובות עלינו להוסיף למסלול החופשה שלכם כשאתם שמים את משקפי השמש וקרם ההגנה שלכם ויוצאים לחופים המבודדים של איי סיישל עם יקיריכם! באיי סיישל מספר חופים עם שוניות אלמוגים יפות.

דילוג לתוכן