איך הופכים אתר וורדפרס למהיר יותר

במאמר הקודם הסברתי מדוע אתר וורדפרס שלך יכול להיות איטי. היום אשתף את מה שאני עושה (ולא עושה) כדי להאיץ אתרים משלי ואחשוף כמה אתרים ותוספים ספציפיים לוורדפרס שיכולים לעזור להאיץ את האתר שלך אם הם מתאימים לאתר שלך ול מַצָב. אבל לפני שנתחיל אני רוצה לוודא שאתה מודע לכך שאופטימיזציה ומהירות של אתר וורדפרס שלך אינה תרופת פלא לבעיות SEO. דרך טובה להתחיל עם קידום אתרים היא לבדוק בודק אתרים באתר שלך ולוודא שיש כמה דברים בסיסיים לפני שאתה מבלה את זמנך באופטימיזציות למהירות אתרים אחרות:

השתמש בספק האירוח הנכון זה ממש לא משנה איזה מארח אתה קונה; אתה תשלם יותר עבור משהו שלא יזרז את האתר שלך. מארח שנותן לך יותר מאתר חינמי או שיפקח על האתר שלך ויבצע שינויים כגון התקנת תוסף מטמון עבור וורדפרס וודא שאתה משתמש בנושא המתאים. אם אין לך את הדברים האלה, הם יאטו את האתר שלך במקום להאיץ אותו.

אינך צריך המון תנועה כדי שהאתר שלך יזרז

אם לדף הבית שלך יש הרבה מבקרים ביום, תוסף מטמון יהפוך את האתר שלך למהיר כמעט. אם האתר שלך צריך רק כמה אלפי ביקורים יומיים? אז זה עדיין לא שווה את הטרחה או העלות.

הכל על התוסף הנכון

זה דבר נוסף שעובד ביעילות רק לאתרים גדולים עם הרבה תנועה. אם אי פעם ניסית לייעל את האתר שלך ולגרום לו להתפרק, אז אתה יודע את החשיבות של מציאת התוסף הנכון. אם העיצוב שלך כולל מטמון מובנה ואתה צריך להבין מדוע הקוד לנושא לא עובד, האשם הסביר ביותר הוא שלא התקנת את תוסף המטמון המתאים לנושא שלך. וכמובן כאמור לעיל, עדיף קודם כל לעבוד עם תוסף מטמון לפני שתעשה דברים אחרים.

להאיץ את האתר שלך על ידי התקנת תוספי ביצועים

הדרך הטובה ביותר להאיץ את האתר שלך היא לוודא שהוא מתחיל עם מסד נתונים וורדפרס מותאם. רוב הנושאים משתמשים במסד נתונים סטטי (או דינאמי) לאחסון פוסטים, דפים, פרופילי משתמשים וכל דבר אחר. אך כברירת מחדל, וורדפרס מאחסן הכל במסד נתונים של MySQL. זה בסדר אם אין לך המון תנועה, אבל בשביל 1,000 המבקרים ביום? זה עלול לפגוע באתר שלך.

אם אתה רוצה לדעת יותר על ההשפעה המהירה של אי שימוש בתוסף מטמון, כדאי שתעיין בפוסט הבלוג הישן יותר שלי מלפני 3 שנים לפני כל אחת מהמלצות התוספים האלה.

ברגע שיש לי תוסף מטמון במקום, יש הרבה תוספים שאני משתמש בהם. הראשון שאני חושב עליו הוא WP Super Cache. תוסף זה יעשה את רוב ההרמה הכבדה. הוא יאחסן את הפוסטים האחרונים שלך, הערות אחרונות, 404 של דפים, פוסטים וכו '. הוא גם יקטין את מספר השאילתות שהאתר שלך יבצע על ידי אחסון עותק "בעצלתיים" של התוכן בשרת. התוסף השני שרוב הביצועים מזכירים נקרא Akismet, אבל אני משתמש רק בגרסת האינטרנט של זה. מסיבה שאסביר להלן. הדבר השלישי שאני תמיד עושה הוא למצוא תוסף אחסון במטמון נהדר, והתחנה הבאה היא Akismet.

מציאת תוסף מטמון נהדר:

אם אתה מתחיל מאפס, אתה באמת רוצה למצוא תוסף וורדפרס טוב במטמון. התוסף הזה יטפל במיטב מה שכל האחרים לא יכולים (לא שזה דבר רע).

בפוסט זה תגלו תוספים רבי עוצמה לטעינת אתר וורדפרס שלכם מהר יותר. Dreampress, שירות אירוח מנוהל משלנו, מציע אחסון מהיר המבוסס על SSD ופתרונות משולבים אחרים לאופטימיזציה של מהירות, כגון תוספים במטמון. אם תבחר אירוח באיכות גבוהה ותוספים חכמים המאפשרים לבצע אופטימיזציות בסיסיות כגון דחיסת תמונות והטמעת מטמון דפים, תוכל לקבל אתר וורדפרס הנטען בפחות משלוש שניות.

אם אתה מנסה להאיץ את התקנת וורדפרס שלך

תוסף יכול להיות שיפור דרמטי בזמן הטעינה של האתר שלך. שיטה זו מיועדת למפתחים הרפתקנים, אך ישנם מספר שינויים פשוטים שתוכל לבצע כמשתמש רגיל להגדיל את מהירות האתר שלך בעזרת התוספים החינמיים והמשתלמים האלה. אם אתה חושש מטעינת האתר שלך לנייד בזמן, אולי תרצה לבדוק באמצעות נושא וורדפרס מודרני או לבחור תוסף הבנוי סביב הרעיון של עיצוב רספונסיבי.

לא משנה אם האתר שלך לא מרוצה או לא

וורדפרס מציעה דרכים רבות לשפר את מהירות האתרים שלך. בפוסט זה נעזור לך לזהות את הבעיות המאטות את האתר שלך ונראה לך צעדים מעשיים לשיפור מהירות וורדפרס שלך. המידע הבא אמור לעזור לך להבין מדוע זמני טעינה מהירים יותר הם קריטיים ותלמד כמה טיפים להגדלת מהירות אתר וורדפרס שלך.

יש הרבה תיקוני באגים שניתן לעשות

כדי להאיץ את אתר וורדפרס שלך לפני שאתה שורף ימים כדי לייעל ולדפוק אותו, אך מכיוון שרוב בעיות וורדפרס נובעות ממארחי אתרים גרועים ומארחים- בעיות הקשורות, זהו המקום הראשון להתחיל בו. בפוסט זה אראה לך באילו תוספי וורדפרס תוכל להשתמש במטמון האתר שלך, כיצד תוכל למזער פריטים באתר שלך ולהגדיר אותם לטעינה עצלה, ובאילו תוספים יכולים להאיץ את זמן הטעינה של האתר שלך. נסקור גם מדוע מהירות כה חשובה, מתי לבדוק את מהירות הדף וכמה צעדים ניתנים לפעולה לשיפור המהירות של וורדפרס.
בכדי לבדוק עוד מידע על שיפור מהירות אתר ואיך הופכים אתר וורדפרס למהיר יותר באפשרותך לגשת לאתר goldenroz.com

ישנם מספר גורמים שיכולים להאט את אתר WP שלך

כולל אירוחך, הנושאים והתוספים שבהם אתה משתמש ותמונות שבהן אתה משתמש. רצוי לעקוב אחר מהירות האתר, במיוחד אם אתה מתקין תוספים או מבצע שינויים אחרים באתר שלך ורוצה לראות כיצד הדבר משפיע על זמני טעינת האתר. לניתוח קל יותר של מהירויות הטעינה, נסה כלים כמו כלי המהירות של מנוע WP או טיפים למהירות אתרים ספציפיים לוורדפרס כדי להאיץ את האתר שלך.

תוכל לבדוק כיצד מהירות האתר שלך משפיעה על התוספים הנוכחיים שלך על ידי השבתת אחד

השבתת קטע התוספים במגמת אתר וורדפרס שלך והפעלת בדיקת מהירות דף. בדיקות Pagespeed של גוגל מראות את ההשפעה של תוספים על מהירות האתרים שלך, כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת האם הפונקציונליות של התוספים שווה זמן. לא ניתחנו את כל התכונות הנדרשות לשיפור זמן הטעינה של אתר וורדפרס, אך די לומר שהוא עזר לאלפי אתרי וורדפרס להשיג מהירות טובה.

תוסף המטמון המועדף והמומלץ שלנו

הוא WP Rocket. זה הוכיח שהוא תוסף המטמון המהיר ביותר והיעיל ביותר להאיץ אתר וורדפרס, אך המציאות היא שאתה צריך להתקין אותו כדי לבצע את רוב הפעולות שלעיל. אם תיישם את השיטות הטובות ביותר לייעל את מהירות הבלוג או אתר וורדפרס שלך, האתר שלך יעבוד הרבה יותר מהר, מה שהופך את המשתמשים שלך למהירים יותר ומגדיל את ההמרות שלך. יש לנו אחד ממומחי וורדפרס שלנו שידאג לאופטימיזציית המהירות שלך ויהפוך את האתר שלך לברק במהירות אם אתה רוצה לדלג על כל העבודה הזו.

השתמש בתוספים שלעיל באתר וורדפרס שלך

כדי להקטין את גודל התמונה ולשפר את מהירות האתר שלך. על ידי שינוי גודל ואופטימיזציה של התמונות שלך, תוכל לשפר משמעותית את זמן הטעינה של הדפים שלך. כדי להתקין תוסף לשיפור תמונה באתר שלך, אנו ממליצים על Smush, התוסף לשיפור התמונה בו אנו משתמשים בדף Pedalo.

אם אתה אוהב את האפשרות הזו

אתה יכול לצמצם הרבה זמן הטעינה שלך על ידי ניקוי מסד הנתונים של וורדפרס באמצעות התוסף WP-Optimize. אם התוסף W3 Total Cache מותקן, הדפים נטענים מהר יותר באתר שלך עם מטמון סטטי – יצירת גרסת מטמון סטטית של האתר שלך כך שגרסת האתר המוצגת למבקרים נטענת מהר יותר. המשמעות היא שבכל פעם שמבקר מבקש אתר מדף שאינו שמור, PHP, ממאגר הנתונים שלך בשרת וורדפרס שלך, מאחזר את כל התוכן הרלוונטי, ממזג אותו לקובץ HTML ושולח אותו ללקוח.

לשאילתות מסדי נתונים יכולות להיות השפעה ניכרת על הביצועים של אתר וורדפרס שלך

ותוספים יכולים להגיש הרבה בקשות אם המפתחים לא נזהרים. במילים פשוטות, CloudFlare, W3 Total Cache והתוספים שנדונו לעיל הם שילובים רבי עוצמה שכולם יכולים להשתלב כדי לשפר לא רק את המהירות אלא גם את האבטחה של האתר שלכם. CDN יכול להוביל לזמני טעינת דפים מהירים יותר על ידי הגדרת האתר שלך לשימוש בשרת מותאם שקרוב יותר למבקרים בדפים שלך.

לא רק שלתוספים ולנושאים שאינם בשימוש יש פגיעות

הם יכולים להשפיע גם על הביצועים של אתרי וורדפרס. תוספים הם דרך מצוינת להוסיף פונקציונליות לאתר וורדפרס שלך, מה שיכול להוביל לאתר איטי מכיוון שהם עתירי משאבים. שילובים אחרים עשויים גם להיות איטיים, כגון שרת אירוח זול עם יותר מדי תוספים מותקנים, אך הסיבה השכיחה ביותר לבעיה זו היא שתוספים מסוימים מזוהים ומשמשים אותם בכל שלב של האתר, או שיש יותר מדי או גדולים מדי קבצים (כגון תמונות או סרטונים) הנשלחים למבקרים.

 

דילוג לתוכן