איך לבחור מזרן?

אלה עשויים להשתנות, אך בחירת מזרן המתאים לתנוחת השינה שלך יכולה להגביר את הנוחות ולעזור במניעת כאבים. להלן נסביר כיצד לבחור מזרן בהתאם לקריטריונים האישיים שלך ולמה אתה יכול לצפות מסוגים שונים של מזרן מבחינת המחיר והביצועים. התשובות לשאלות אלו יספקו תובנות חשובות לבחירת מזרן.

המזרן צריך להיות רך מספיק

כדי שהגוף העליון ישקע לתוך פלג הגוף העליון והתחתון בצורת U ללא כל מאמץ. זה צריך להיות יציב מספיק כך שלא תהיה רק לינה, אלא גם עקומה קלה בגב התחתון. לכן ישנים אחוריים צריכים לקבל מזרן יציב עד יציב עם קווי מתאר קלים עד בינוניים.

מזרני קצף זיכרון עשויים פוליאוריטן משתמשים בחיישני טמפרטורה להתאמה לעקמומיות הייחודית של הגב בשכיבה וחזרה לצורתם המקורית בעת קום

מזרונים רכים מאלצים את הגב התחתון להתיישר עם שאר הגוף. קפיצים ומזרנים פנימיים עם כריות רכות נוטים לצנוח מכיוון שקפיצי התמיכה שלהם דוחסים.

מזרן תומך

הוא מזרן המביא את עמוד השדרה לקו אחיד ויוצר נקודות לחץ להשגת מזרן רך, בינוני או מוצק (מוצק). מזרן קבוע מאלץ את העקמומיות הטבעית של עמוד השדרה ליישור שטוח, הלוחץ נקודות לחץ רגישות לאורך עמוד השדרה ויכול לגרום לכאבים. בקיצור, תוכלו למצוא מזרנים תומכים על ספקטרום העוצמה.

מזרני קצף

היברידי ולטקס הם אפשרויות מוצקות הניתנות לבחירה על פי המאפיינים והעיצוב הספציפיים שלהן. אנשים בין 130 ל 230 קילו צריכים לעקוב אחר ההצעות שלנו לגבי חוזק המזרן בהתבסס על תנוחת השינה בחלק הקודם. לשם השוואה, רוב מזרני המלון יהיו בעלי חוזק בינוני עד בינוני ויהיו בעלי משיכה כללית מצוינת.

הערות משלוח קווין אבוקדו ירוק LaTeX היברידי משלוח חינם לכל 50 המדינות גול קיבל חומר מוסמך כרית אופציונלית למעלה $ 300 עד $ 600 $ 13.99 מזרון קצף מעורב קצף משלוח חינם לכל צמוד ארה"ב אופציות עיצובים היברידיים מוסיפים למחיר $ 10.95 זיכרון מזרן Layla קצף (משלוח חינם לארה"ב הסמוכה) עיצוב הניתן להופעה $ 9.99 קצף זיכרון Leesa משלוח חינם לכל 50 המדינות מגן כריות ארוז כבסיס למזרון צוף 999 $ (קצף זיכרון

משלוח חינם לכל הייצור הסמוך לארה"ב בחו"ל פירושו מחירים נמוכים יותר לצרכנים $ 7.99 סגול מזרן קצף משלוח חינם לארצות הברית.

הימנע מקצף זיכרון בבחירת המזרון הטוב ביותר לישני קיבה

זאת מכיוון שקצף זיכרון מפחית לחץ וחום ואתה יכול לשקוע את המזרן אם אתה ישן על הבטן. קצף LaTeX מזרנים לא מורידים גם כן, כך שאם אתה לא אוהב קצף זיכרון, מזרן ליבת קפיצים הוא הטוב ביותר.

מזרני קצף זיכרון זמינים בדרגות קשיות שונות

תלוי בעובי ובצפיפות הקצף. אם אתם מעדיפים מזרן מוצק יותר עם פחות קפיצים, מזרן קצף זיכרון עשוי להיות המזרן הטוב ביותר. מזרני אוויר ומיטות מים הן חלופות טובות וזולות יותר למעיינות צפופים ללא ריפוד רב כמו מזרן קצף לטקס מלא.

מזרן קצף זיכרון מרכך את גופך מבלי לחמם אותו או להפעיל אותו בלחץ. הוא תומך בירכיים, בכתפיים ובנקודות לחץ אחרות ושומר על עמוד השדרה בצורה הטובה ביותר. זה גם מרכך את גופך על ידי חימום הגוף והפעלת לחץ עליו.

מחקר קטן משנת 2010 מציע כי שינה על מזרן בינוני עד יציב יכולה להקל על הכאבים ולשפר את איכות השינה. מזרונים קשים יותר אינם נכנעים ללחץ על צידי האדם הישן.

מזרן שמרגיש קשה מדי לאדם אחד יכול להרגיש רך מדי עבור אדם אחר. מותג אחד יכול להכיל 6 מותגי "תחושה" ועוד 5 "חברה בינונית" או "היברידית" מרגיש כמו מזרן קצף בעל חוזק בינוני.

סביר להניח שאתה לא שוקע בחומרים אלה כמו ישנים אחרים אך אתה תהיה מרוצה מכל סוג של מיטת קצף

במיוחד עם שכבת נוחות של קצף זיכרון. אתה תהיה מרוצה מכל סוג מזרן, כך שתוכל ליצור את הרושם הטוב ביותר של הנסיכה-אפונה ולראות מה מרגיש לך הכי טוב.

סגנון השינה הפופולרי ביותר הוא כזה הדורש מזרן דינאמי המספק נוחות גב, צד ובטן. השילוב המומלץ לאנשים ישנים הוא לכוון למזרן בעל חוזק בינוני.
לעוד מידע אודות מה עדיף? מזרן קשיח או מזרן רך? ניתן לבקר ב- vertex-il.co.il
עבור עוד פרטים מורחבים אודות ורטקס מזרונים יש לבדוק כאן: vertex-il.co.il

מזרן בעל חוזק בינוני רך מספיק בכדי להקל על הכתפיים בעת שינה הצידה

אך יציב דיו לתמוך בירכיים בעת נודניק על הגב. זוהי בחירה מצוינת עבור ישנים משולבים מכיוון שהיא יוצרת איזון נעים בין הפחתת לחץ ותמיכה. מזרן היברידי משלב קצף זיכרון ושכבות לטקס, כגון מזרן Innerspring, במטרה לספק תערובת של רכות ותמיכה בבת אחת.

מחקרים מראים שהמזרונים הטובים ביותר לכאבי גב הם מזרנים בעלי חוזק בינוני ומזרנים חזקים מאוד. כפי שצוין לעיל, ככל שהמשקל כבד יותר, כך המזרן צפוף יותר.

מיטה מסוג זה נוטה להתרופף

לכאבים ולשביעות רצון הבעלים מתחת לממוצע, על פי אתרי סקירות כגון Sleep Dead. קצף זיכרון מועיל מסיבות רבות, אך הוא חסר תמיכה מספקת בקצה (הדרוש כאשר ישנים בצד אחד), קרירות ותגובה לאלה מאיתנו המחפשים מזרן. לחומר זה יש את היכולת המפתיעה לשאת את הגוף לאורך הלילה ולאפשר לישן להתעורר עם שאר הגוף.

אתה צריך מזרן עמיד התומך במשקל ובתנועות שלך. מבחני בדיקה יכולים לעזור לך לקבוע את סוג המזרן, המותג, הדגם, החוזק, הנוחות ורמת התמיכה הדרושה לך לשינה טובה. שנה תנוחה מספר פעמים וציין אם המזרן מרגיש יציב או רך מספיק לצרכיך.

דילוג לתוכן