איך להפתיע את היולדת הטריה?

חבילות תעשייתיות של כריות הנקה חד פעמיות שימושיות לרוב האנשים שרוצים לדעת מה הכי טוב לאם הטרייה אבל מתנה זו תגרום לה להרגיש מיוחדת ואהובה.

לפני שהתינוק שלי נולד

התמזל מזלי לקבל כמה מתנות מתחשבות שהפכו את חיי כאמא בימים הראשונים של תינוקות חדשים לקלים הרבה יותר. אלה לא המתנות האופייניות לאמהות טריות שאולי שמעת עליהן, אבל הן כל כך הרשימו אותי שרציתי לשלם להן ולשתף אותן כאן. לא רק מתנות לתינוק, אלא שאריות עצובות מפנקס המתנות המתחשבות לאם טרייה.

לאמהות אחרות שמקבלות את זה

ביקשנו מ -17 נשים לשתף את הדברים שקיבלו ולבקש שיש להן לפני הלידה. הרשימה שלנו מסווגת כדי לעזור לך לבחור את סוג המתנה שאמא שלך תוקיר הכי הרבה בחייך. לאחר שסרקתי רשימה אחרי רשימה כדי למצוא מתנות משמעותיות לאמהות טריות, ראיינתי מאות אמהות כדי למצוא את המתנות האהובות עליהן לאמהות טריות.
לפרטים מורחבים בנושא של משלוח ליולדת ואיך להפתיע את היולדת הטריה? ניתן להעיף מבט ב- klemantina.com

אם יש לך אמא חדשה בחייך ורוצה שתהיה לה מתנה נהדרת

הנה כמה הפתעות ייחודיות ומהנות לאמא שנולדה עם אהבה לתיקי חיתולים. המתנות הטובות ביותר לאמהות בפעם הראשונה שימושיות. לנשים, מתנות מעשיות הן טובות, מכיוון שכאשר הכסף דחוק, יש הרבה דברים שאתה צריך לעשות, כולל טונות של רישומי תינוקות שאתה צריך לקבל כשיש לך את התינוק החדש.

בין אם אתה נותן מתנה למקלחת תינוק לאמך הטרייה או מתנה להורה חדש

אתה רוצה לוודא שזו המתנה המושלמת ומשמח את הנמען. מנויי לידה ויולדות הם מתנות פנטסטיות וייחודיות לאמהות טריות. הם רוצים שהאם הטרייה תרגיש נתמכת ומיוחדת כשהיא מחכה שהתינוק שלה יגיע ותיהנה מהזמן שיש לה עם התינוק החדש שלה.

הרשמות לידה ויולדות עוזרות לאמהות להתפנק באמצע הלילה תוך

כדי טיפול בתינוק שלהן. כאשר קופסאות מתנות חדשות נמסרות מדי חודש, קופסאות המנויים הללו מזכירות לאמהות חדשות לדאוג לעצמן בתקופה ההומה הזו של השנה הראשונה של ילדיהן.

מתנות הופכות נפוצות יותר ויותר, וזו דרך מיוחדת להעניק מתנה לבן זוגך לאחר הלידה. זכרו כי מתנות יכולות להגיע מבן זוג, בן זוג או בן משפחה קרוב, לכן אל תקנו מתנה ליולדת.

מתנת דחיפה היא מתנה רומנטית לבן הזוג או לאדם שילד או עקר את התינוק. מתנת הדחיפה המושלמת מכירה בלידה כאירוע מיוחד ומכבדת את האירוע המיוחד של להיות אמא.

אחד הדברים המצחיקים ביותר שאתה יכול לעשות בעת קניות לאחר לידת תינוק

הוא להתפעל ממערכות מתנה מקסימות לתינוק. הראה לתינוק עד כמה אכפת לך מאחת המתנות השימושיות והמתחשבות האלה שיהפכו את חייך לקלים יותר. תינוקות ראויים לכל האהבה והתשומת לב שבעולם, ומתנה לאמא יכולה לעזור להם להרגיש מפונקים ואהובים.

זהו רעיון מהנה להזכיר לאמהות כמה הן מוערכות ביום בו כולנו מפסיקים להעריך את האימהות שלנו

אמהות טריות מקוות שיהיה להן קצת זמן לעצמן עם תינוק חדש לגמרי, לתת להן קצת חופש להתקלח ולצאת לטיולים – ואם יש לך תינוק בחייך, תוכל לעזור להם.

תוכל לכלול גם כרטיס קטן המסביר מה אתה רוצה לעשות למחרת, עם רמזים יצירתיים למה לצפות. יידע אותה שהיא תישן טוב, עם מתנה כמו פיג'מה נוחה חדשה ללילה, ספר שהיא קוראת או אוסף של מגזינים אהובים עליה כשהיא מתעוררת.

הלינה ניוברי גרנט

אם לשניים מקולבר סיטי, קליפורניה, שאחותה עבדה כדולה מאז שנולדה ועד לאחר לידת ילד נוסף, אומרת שדולה לאחר לידה יכולה לסייע לנרמל את החיים לאחר התינוקות. לְהַגִיעַ. טיפול בילוד הוא משימה גדולה, ולפתות הורים חדשים לקחת לעצמם זמן היא אחת המתנות הייחודיות שתוכלו להעניק לזוג.

קריסטל סיטל

אם לשלושה מספרינגפילד, ניו ג'רזי, מעריכה את הדרך שבה חברים ובני משפחה פינו לה זמן לטפל בבנה. הזיכרונות מחזיקים חיים שלמים, ותודות לצילום ולזיכרונות אנו יכולים לשמור תמונות. כריסטין שילדס-קוריגן, אם לשלושה מבסקינג רידג ', ניו יורק, נמצאת עם ילדיה במשך 23 שנים, ולדבריה חמיה ביקר אותה במשך כמה ימים בזמן שנתנה.

קח את התמונות האהובות עליך על האמא והתינוק הטרי שאמא קיבלה בסוף ההריון והניחי אותן על בלוק צילום אקרילי יפהפה.

דילוג לתוכן