איך למדוד הצלחה של חברת קידום אתרים

אתה יכול לעקוב אחר תוצאות מסעות הפרסום שלך ב- AdWords ולפקח על שיעורי ההמרות, אך מידע זה נותן לך סקירה חלקית בלבד של ההצלחות והחסרונות של אסטרטגיות ה- SEO שלך. מדידת ההצלחה של קמפיין קידום אתרים תלויה בסוג החברה והיעדים שלך. לכל אתר אינטרנט יש אינדיקטורים ייחודיים שרלוונטיים למשמעות של אתר אחד לאחר.

באופן כללי, שיעור ההמרות שלך הוא מספר המבקרים באתר שיהיו משלמים ללקוחות. על ידי שימוש בשיעורי ההמרות כדי למדוד את מידת ההשגה של יעדי התנועה באתר שלך, תוכל להגדיר את היקף SEO שלך ולמדוד את הצלחתו.

שפר את האסטרטגיה שלך בכדי לקבל תנועה אורגנית מגוגל לאתר שלך

מכיוון שגוגל היא המקור העיקרי שלך לתנועת אתרים, אתה מקבל את הנתונים הדרושים לך כדי לחדד את אסטרטגיית ה- SEO שלך ולשפר את שלך אם תקדיש את הזמן להבין את הפרטים כיצד כל דף באתר שלך פועל. נתונים סטטיסטיים אלה יראו היכן הלקוחות הפוטנציאליים שלך באינטרנט מחפשים למצוא אותך, מה שהופך את זה חשוב לוודא שהאתר שלך יעקוב אחר שיטות העבודה הטובות ביותר באופטימיזציה למנועי חיפוש.

על ידי השוואת תעבורת החיפוש האורגנית שלך עם כל תעבורת האתר שלך

תוכל לקבל הבנה טובה יותר של התפקיד שחיפוש אורגני ממלא בכל תעבורת האתר שלך. המסלול אחר ביצועי SEO שלך לא רק עוזר לך להבין כיצד Google רואה את התוכן שלך, אלא גם נותן לך מידע רב על האופן שבו משתמשים מוצאים את התוכן שלך בעל ערך. נקודות נתונים אלה יכולות לסייע לקבוע אילו שינויים תוכל לבצע במבנה האתרים שלך, מילות המפתח ומערכת הקיצורים שלך כדי לשפר את תנועת החיפוש.

הכלים הנכונים לניטור קידום אתרים הופכים לא רק קל לעקוב אחר מדדים

אלא גם הופכים את תוצאותיהם לשיפורים ניתנים לקידום אתרים באתר שלך. כדי להבין כיצד פועלת האסטרטגיה, עליך להכיר את ביצועי אתרי האינטרנט שלך בתוצאות מנועי החיפוש ולהשוות את ביצועי המתחרים שלך עם ביצועי האתר שלך במנועי חיפוש שונים. KPI אופייניים של SEO (מדדי דירוג מילות מפתח) של כלים כמו Moz ו- SEO Majestic הם שימושיים אם אתה משרת לקוחות ורוצה להגדיל את ההכנסות והלידים, לא רק מיקום משופר או הגדלת סמכות הדומיין.

בפוסט זה אחקור כיצד תוכל להשתמש ב- KPI אלה כדי לעקוב אחר ההצלחה של מסעות הפרסום שלך ב- SEO ולשפר את התוצאות. ואני אראה לך כיצד להשתמש בהם כדי להמחיש את הערך של קמפיינים לקידום אתרים שאתה מפעיל עבור הלקוחות שלך.

מכיוון שהקישורים מהווים חלק מרכזי באסטרטגיה שלך וחשיפה מניעה תעבורת הפניות באיכות גבוהה

חכם לציין את הערך המוסף. כדי להמחיש כיצד לאסטרטגיית SEO שלך יש יתרונות שיווקיים מרובים, תעבורת הפניות מוצקה מתמירה טוב יותר מתעבורת חיפוש אורגנית בקצב טוב יותר, אז התעלם מכך מסיכון שלך. קמפיינים מוצלחים של קידום אתרים משפיעים על העסק שלך בכך שהם מניעים יותר מתנועה אורגנית בלבד.

למרות שמספר התנועה הכולל שלך נותן לך מושג על הביצועים הכוללים של אתרי האינטרנט שלך, הפחתת התנועה האורגנית היא דרך טובה יותר למדוד ישירות את אסטרטגיות ה- SEO שלך. תנועה אורגנית מייצגת מבקרים באתר שלך הנמשכים לחיפוש אורגני.

אחת המטרות העיקריות של אסטרטגיית SEO

היא להגדיל את הנראות שלך בחיפוש אחר מילות מפתח הקשורות לעסק או לתעשייה שלך. לכן, זה סביר שאם תצליח, מספר המבקרים שאתה מושך בתוצאות החיפוש יגדל. לדוגמה, ניתן להדפיס קמפיין קידום אתרים מוצלח שמיועד לאנשים המחפשים כרטיסי ביקור מקוונים כדי לייצר יותר תעבורת חיפוש אורגנית מאשר קמפיין מוצלח המכוון לאנשים המחפשים רופא שיניים מקומי.

מדידת איכות התעבורה יכולה להיות מעט קשה ודורשת ניתוח מדוקדק

אם תבדוק את המדדים, תגלה שמספר הצפיות בדף ממוצע לביקור נמוך או שהזמן הממוצע של מבקרים באתר נמוך או ששיעור היציאה מהאתר גבוה או שתוכל למצוא בעיות באתר שלך בשל לסוג התעבורה שמילות המפתח שלך מספקות. נתמקד בנושא האחרון הדורש הבנה של הקשר בין מילות המפתח של יעדי הקמפיין שלך לבין התנועה שהם מספקים.

מכיוון שלכל חברה יש אתר ייחודי ומדדים שונים

פרסמתי רשימה אוניברסלית של 5 דרכים להשתמש ב- Google Analytics כדי לדווח על הצלחת מאמצי ה- SEO שלך. דיווח על מילות מפתח מערער את תפקיד המשווקים ואינו משקף את התמונה המלאה מדוע SEO כל כך חשוב לארגון.

המונח הקשור "קידום אתרים אורגני" מתייחס לאסטרטגיה המשמשת לסייע לאתר להשיג מיקום טבעי וגבוה בדפי חיפוש

אם תוכן אתר מכיל מילות מפתח התואמות את מה שמשתמשים מחפשים, סביר יותר שהוא יופיע במספר גדול יותר של דפי תוצאות מנועי חיפוש (SERP) מאשר אתרים מתחרים. תנועת חיפוש אורגנית (בניגוד לפרסום בתשלום) היא כאשר מחפשים מוצאים אתר אינטרנט, והם צפויים להישאר בו ברגע שהם מוצאים אותו.

לדוגמה

עלייה של 7% בתנועה האורגנית היא תוצאה חיובית, המצביעה על כך שאסטרטגיית אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך פועלת להשגת דירוגים והופעות רבות יותר. עם זאת, ההתמדה של ירידה בדירוג מילות המפתח לאחר ייעול האתר שלך מרמזת שאתה עושה משהו לא בסדר.

הנחיתה בעמוד הראשון או בתוצאה הראשונה של מנוע חיפוש

היא בעדיפות גבוהה עבור כל אתר. אם האתר שלך חשוב למילת מפתח ספציפית הוא יופיע בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP). כאשר משתמש מזין מילת מפתח, מנועי החיפוש מציינים את דף התוצאות של אותו אתר עם קישורים לפרסומות.

דילוג לתוכן