איך לקנות דומיין ב-3 שלבים

כדי לעזור לך להתחיל, נסקור את מה שאתה צריך לדעת כדי לרשום שם דומיין. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא שם דומיין זמין, ליצור קשר עם הרשם או ספק האירוח ולהשלים את תהליך ההרשמה על ידי מסירת פרטי התקשרות ותשלום עבור הדומיין החדש שלך

החדשות הטובות הן שלא רק שזה סופר קל לרשום דומיין

אלא שאתה גם יכול לקבל את זה בסביבות $12 לשנה מרשם דומיינים או בחינם עם תוכנית אירוח אתרים. למרבה המזל, רישום שם דומיין הפך לתהליך די פשוט בימינו. בצע את ההוראות במדריך זה ותסיים במהירות את תהליך רישום הדומיין. לאחר שליחת הפרטים הנכונים, רישום הדומיין שלך יעובד ואתה רק צריך להשלים את השלב האחרון.

קניית דומיין פרימיום בישראל

אמנם המאמר מסביר איך לקנות דומיין .com בינלאומי אבל לאלו מכם שרוצים להשיג דומיין איכותי (פרימיום) עם ותק וקישורים אשר תורמים לקידום האורגני של האתר העתידי בגוגל, אנו ממליצים לבדוק את השירות של WEBOOST לקניית דומיינים מכיוון שיש להם כמה מאות דומיינים ישראליים (.co.il) בעלי ותק + קישורים במגוון תחומים ונושאים.

לאחר מכן הרשם יספק לך הנחיות קצרות נוספות לקשר את שם הדומיין שלך לאתר האינטרנט שלך

כך שתוכל סוף סוף להיות גלוי באינטרנט. הרשם שתבחר יקבע לא רק את המחיר שאתה משלם, אלא גם כמה קל לך לקשר את שם הדומיין לאתר האינטרנט ולמייל החברה שלך. לאחר מכן השתמש בכלים של הרשם כדי לראות אם הם יכולים למכור לך את הדומיין ואת ה-TLD שאתה רוצה. השתמש בכלי הבדיקה כדי לראות אם הוא למכירה ואילו TLDs או הרחבות דומיינים זמינים.

ברוב המקרים, אם דומיין עומד למכירה, תוכלו למצוא אותו באחד מהאתרים שהוזכרו בשלב הראשון. אם הדומיין אינו למכירה, הנתון אמור להיות מעט יותר קל וכנראה שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

תצטרך לרכוש כל דומיין אחר שבו תרצה להשתמש. תלוי איפה רכשת את הדומיין שלך, ייתכן שתוכל לרכוש אירוח מאותו מקור.

קבלת דומיין בחינם עם מארח אתרים כמו Bluehost היא החלטה כלכלית חכמה יותר מכיוון שהיא חוסכת לך זמן וכסף. אם תחליט ללכת בדרך מארח האינטרנט, אנו ממליצים על Bluehost מכיוון שהם מציעים לך דומיין בחינם.

לאחר שבחרת תוכנית אירוח אתרים

Bluehost יבקש ממך אוטומטית להגדיר דומיין. אם אתה מקבל את הדומיין שלך דרך מארח אתרים כמו Bluehost או בונה אתרים כמו Squarespace, תתחיל בבחירת תוכנית. בעיקרון, אתה יכול לשלם 2.75 דולר לחודש עבור אירוח אתרים ולקבל שם דומיין בחינם, כך שתוכל להפעיל את האתר שלך ללא הרבה כסף.

רוב ספקי אחסון האתרים גם גובים תשלום נוסף עבור פרטיות ואבטחת הדומיין

בעוד שאתה יכול לקבל אותם בחינם מרשם דומיינים. חלק מהרשמים גם גובים תשלום נוסף עבור הרכישה שלך או מציעים לך שירותים נוספים כגון פרטיות הדומיין. לדוגמה, אם אתה מחפש לקנות שם דומיין מובחר ממישהו, רשם יכול לעזור לך להבטיח את העסקה.

בדרך כלל

כאשר אתה רוצה לקנות שם דומיין, אתה מבקר באתר שמוכר אותו, הנקרא רשם. ברוב המקרים, אם אתה רוצה לקנות שם דומיין כבר רשום, אתה צריך לעשות זאת באמצעות מכירה פומבית. רכישת שם דומיין שנרכש היא קצת יותר מסובכת מרישום שם זמין. הרבה יותר קל לקנות שם דומיין ממישהו שכבר החליט לארח אותו.

בעוד שאתה יכול לקנות שם דומיין ישירות מרשם

עדיף לקבל אחד מספק אירוח האינטרנט שלך כמו Bluehost (עבור משתמשי וורדפרס) אם אתה בונה אתר אינטרנט. אם אתה רוכש שם דומיין ותוכנית אירוח אתרים מספקים שונים, הקפד לכלול את הדומיין בחשבון האירוח שלך כדי שמבקרים יוכלו לגשת בהצלחה לאתר שלך. לא משנה היכן תבחר לקנות אירוח, תצטרך לדעת את תהליך העברת הדומיין כדי שיצביעו על מיקום המארח שלך.

כמו בסעיף הקודם, עליך לברר מי הבעלים של הדומיין. השלב האחרון במסע שלך הוא לאמת את הבעלות על הדומיין באמצעות כתובת האימייל שבה השתמשת בעת ההרשמה. תצטרך לוודא שהשם החדש שלך עובד.

לאחר שתזין את פרטי התשלום שלך, תוכנית האירוח שלך ורכישת הדומיין החדש שלך יושלמו. עליך למצוא רשם מוסמך ICANN עבור הדומיין שלך כדי שתוכל להעביר את הבעלות על שמך. לאחר מכן עליך לפנות למישהו אחר ולהביע את התעניינותך בתחום.

לאחר שהחלטת איזה דומיין לקנות

אמור להיות כפתור שאתה יכול ללחוץ עליו כדי להוסיף אותו לעגלת הקניות שלך. כדי לקבל תמונה מלאה של כמה יעלה הדומיין שלך, הוסף אותו לעגלת הקניות שלך ועבור את תהליך התשלום עד שתראה את המחיר הסופי, אך אל תסיים את הרכישה. אם אתה יכול לרכוש דומיין משלך, בחר תוכנית ובצע את תהליך התשלום עם הרשם שלך.
עבור מידע על איך לקנות דומיין ב-3 שלבים יש לגלוש לאתר

מכיוון שיש כל כך הרבה רשמים שונים שם בחוץ

נסתכל על שלוש מהאפשרויות הפופולריות ביותר לרישום שמות דומיין כדי שתוכל לבחור את האחת המתאימה ביותר לצרכים שלך. במאמר זה, נלמד אותך כיצד לקנות שם דומיין ונסתכל על כמה מרשמי הדומיינים הטובים ביותר בשוק (שירותים המאפשרים לך לקנות ולרשום שמות דומיינים). במדריך שלב אחר שלב זה, נציג בפניך מספר אפשרויות לרישום שם דומיין, וכן נסקור כמה שאלות נפוצות שייתכן ויש לך בעת רישום דומיין.

אם יש לך דומיין, תזדקק גם למשאבי אירוח אתרים ולמפתחים המתאימים כדי לעזור לך להפעיל את האתר שלך. מכיוון שאתה עדיין צריך תוכנית אירוח, אתה יכול להשתמש ב- Bluehost כחנות אחת לשילוב אירוח ורישום דומיין בחבילה אחת.

 

דילוג לתוכן