גיוס עובדים פיליפינים

נאסר על מאות סוכנויות גיוס, עסקים ומעסיקים בסעודיה לשכור עובדים פיליפינים. אנו מסכמים את הלקחים שלמדנו משימוש במודל הגיוס המתאים לגיוס 215 פיליפינים לניסוי אקראי גדול מבוקר עם סרטונים מותאמים אישית שמטרתם להגדיל את ההשתתפות בתוכנית ההורות (Incredible Years (r)). הניסיון שלנו עם מודל ההתאמה עם מספר משתתפים פיליפינים-אמריקנים פוטנציאליים היה מעורב בדרכים דומות למחקר קודם, אך שונה ממנה.

MANILA-שירות התעסוקה בחו"ל הפיליפיני (POEA) הזהיר את הציבור והעובדים הפיליפינים בחו"ל ביום שני להיזהר מאנשים וארגונים חסרי מצפון שמגייסים עובדים בלבנון

חיל הים הודיע כי יפסיק לגייס אזרחים פיליפינים ב -31 בדצמבר, ותסיים תוכנית ייחודית שאפשרה ל -400 צעירים בהירים מהפיליפינים להימלט מעוני ולהצטרף לחיל הים במשך שנים. יישמנו את המודל המתאים על תהליך הגיוס וגיוסנו 215 משתתפים כדי להעריך את הקבלה והתועלת של סרטון ממותג תרבותי בהשוואה לסרטון קידום מכירות כללי לאמריקנים הפיליפינים "להשתתף בתוכנית ההורים (Incredible Years (r)).

מחקר סוכנויות הגיוס המשפטיות במדינת הפיליפינים מזמין אותנו לבחון לעומק את הדואליות בין המדינה התמימה והמוסרית (ארגונים לא ממשלתיים המכוונים לרווחת המהגרים) לבין סוכנויות הגיוס הפרטיות הלא מוסריות ( למטרות רווח).

חוק המהגרים והפיליפינים בחו"ל משנת 1995 קבע מדיניות תעסוקה ממשלתית בחו"ל וקבע סטנדרטים להגנה וקידום רווחת מהגרי עבודה

משפחותיהם ופיליפינים במצוקה בחו"ל. באשר לפרסום, חוק מהגרי עבודה מחייב את המדינה לשלוח עובדים פיליפינים מחו"ל למדינות שבהן זכויות מהגרי העבודה הפיליפינים מוגנים. ל- PPOEA יש את הכוח לחקור נוהלי גיוס בלתי חוקיים, להשעות סוכנויות גיוס ולשלול את רישיונם לשכור עובדים לתעסוקה זרה.

בשנת 2005 הקימה CMSS, יחד עם חברת האם שלה, United Home Service Service Service, חברת גיוס לגיוס אחיות בפיליפינים. הגיוס משתנה ברחבי ארה"ב והפיליפינים, ועל הסוכנות לנווט בין המורכבות. בעשור האחרון גייס חיל הים 400 גברים פיליפינים מדי שנה.

המדינה הפיליפינית רוצה לשפר את ההגנה על OFWs ולצמצם את הפגיעות הכרוכה בהגירה

פרויקטי גיוס הושקו בירדן, נפאל, תוניסיה והפיליפינים, תוך התמקדות בקידום שיטות עסקיות הוגנות, חיזוק והגנה על עובדים ומערכת מידע שאוספת ומאמתת תלונות ומעבירה אותן לרשויות על מנת שיוכלו לקחת אותן המתאימות פעולה. חוק העובדים המהגרים הינו סוכנות גיוס המחייבת כל עובד שווה ערך לשכר של חודש בגין שירותי גיוס והשמה.
למידע מורחב על גיוס עובדים פיליפינים כדאי לבקר באתר fillva.com

למחפשי עבודה זכאים לגור ולעבוד במנילה, הפיליפינים. תוצאות הגיוס לחמש קטגוריות האתרים מוצגות להלן. הביקוש הגובר לפרופילי עבודה של KPO ו- ITO מושך לקוחות מגוונים המעדיפים ידע ספציפי ומומחיות במאגר כוח האדם.

דילוג לתוכן