גימיקים מגניבים לאירועים

רעיונות לאירועים היברידיים נהנים מפופולריות הולכת וגוברת והופכים במהירות לאחד הטרנדים הגדולים בדור. כדי שהזמן והמאמץ שלהם ישתלמו, הם צריכים לדבוק באירועים היברידיים.

אירועים חברתיים וירטואליים הם אירועים מקוונים המאפשרים לעובדים מרוחקים לחגוג ולהתרועע עם עמיתים רחוקים

אירועים וירטואליים הם מפגשים מקוונים מהנים המתקיימים באמצעות פלטפורמות וידאו כגון Zoom, Webex ו- Google Meet. אירועים חברתיים וירטואליים יכולים להיות רעיונות לדרכים מסוימות לשימוש בזמן מקוון, כגון משחקים או פעילויות אחרות.

אירועים אלה יכולים להתקיים באמצעות שיחת וידאו או באמצעות פלטפורמות מקוונות מרובות

מטרת אירועים חברתיים וירטואליים אלה היא לבנות מערכות יחסים והיכרות בין המשתתפים, מה שיכול להוביל לשיפור התקשורת ודינמיקת העבודה. אירועים אלה מהווים צורה של בניית צוות מרחוק, התומכת במעורבות וירטואלית של העובדים.

במאמר זה אנו מכסים 20 רעיונות יצירתיים לאירוע ובידור

בכך אנו בוחנים כמה מהעקרונות המנחים שיש להקפיד עליהם בעת תכנון אירועי חברה ואירועי בידור. בקר ברשימת החינוך המקוונת הזו של רעיונות לאירועים עסקיים וירטואליים כדי להתאחד ולהתחבר עם הצוות המרוחק שלך.

בין אם יש לך דובר נהדר

סדר יום אירועים מרשים או אלמנט חזק של מותג אירועים, אל תשכח להרכיב כמה רעיונות לאירוע הארגוני הבא שלך. למד כיצד רובוטים, מל"טים ואלביס יכולים לעזור לך להעניק למשתתפים שלך חוויה, ולעולם אל תשכח את רשימת 20 הרעיונות היצירתיים לאירועי חברה.

הבידור שברצונך להציג באירוע חברה יכול ליצור או לשבור את החוויה שלך עם המשתתפים שלך

אם הוא ייפול, המשתתפים שלכם יהיו פחות מעורבים ובמקרה הטוב יחשבו שהאירוע שלכם לא היה שווה את זה. מצד שני, כשהשיחה שלך תגיע, היא תנצח את ליבם של המשתתפים שלך ותאפשר להם לדבר על האירוע שלך לאחר סיום האירוע.

כאשר אתה מארח אירוע

אתה רוצה שאנשים ישתתפו וישתתפו. סוגים מסוימים של אירועים יכולים למשוך אליהם מספר רב של אנשים, בעוד שאחרים אינם זקוקים לעזרה מועטה כדי למשוך המוני משתתפים. בין אם אתם מתכננים אירוע נהדר עבור החברה או הארגון שלכם, עליכם למצוא דרכים לעודד השתתפות.

בין אם קבוצת היעד שלך מחליטה לערוך אירוע במרכז קהילתי מקומי או במוזיאון או באקווריום בעיר שלך, הציפייה שאירוע יתקיים במיקום מעניין מנצחת.

אירוע פנים אל פנים לא תהיה אופציה

אך אין זה אומר שהאפשרויות שלך מוגבלות. אירוח אירוע השקה מקוון הוא דרך אינטראקטיבית ומוצלחת להציג את המוצר שלכם לעולם. הוא מאפשר לכל מי שיש לו חיבור לאינטרנט להשתתף באירוע שלכם, לייעל את ניתוח הנתונים ולעזור לצוות המכירות שלכם.

בעת אירוח אירוע היברידי, יכול להיות שקשה להניע את המשתתפים. באירועים היברידיים כאלה, המשתתפים לא צריכים לשלם כדי להשתתף, כך שזה מועיל לקבל דבר כזה.

מובן שאנשים שתורמים רוצים לדפוק את האירוע שלהם, אז היצמדו ליסודות ונקו אירוע עגום בלי הרבה מהומה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיק מוצר או אירוע חדש

היא באמצעות סדרת אירועי טיזר. זה לא רק הופך את האירוע לבלתי נשכח יותר, הוא יכול גם להשיק מוצר, אירוע עובדים או אירוע פרסומי. רעיונות לאירועים יכולים להיות מסמרי שיער, אך בעזרת ההנחיה והתכנון המעשי הנכון, כל דבר ששווה לזכור יכול להיות אפשרי.

עכשיו שאתה מכיר את הקהל שלך, פיתח את אסטרטגיית הערוץ שלך וכתבת נרטיב יצירתי ומזין, הגיע הזמן להתרכז באירוע ההשקה עצמו. אירועי השקה הם דרך מצוינת להציג את המוצר האחרון שלך, לייצר עבורו הייפ ולייצר הכנסות במהלך האירוע.

שילוב זה עם אתגרים ברשתות החברתיות

הוא דרך מצוינת לעורר השראה ולעורר יותר אנשים. ככל שתוכל לגרום לאנשים לדבר על המוצר האחרון שלך ברשתות החברתיות באירוע השקה, כך הוא יהיה טוב יותר. משחקים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשתף משתתפים וירטואליים ולגרום להם להתעניין בתוכן האירוע בעת אירוח כנס או אירוע ארגוני אחר.

גם אם אין לך תקציב לעבוד עם חברת הפקה לאירוע הווירטואלי שלך, ישנן דרכים רבות להגדיל את ערך ההפקה של המצגת שלך באמצעות מכשירי plug-and-play.

לדוגמה

אם גיוס התרומות שלך סובב סביב מקום או מוזיאון שבו אתה נותן לתורמים סיור, עליך לשקול להפוך אותו לחלק מהאירוע הווירטואלי שלך. האירוע הווירטואלי שלהם מנחה את המשתתפים דרך המקום ומזרים אותם בשידור חי כשהם עונים על שאלות התורמים. בשנה שעברה השיקו יעדי תיירות ואירועי חברה סיורים וירטואליים בעיר ומוזיאונים, אותם ניתן ליישם גם בגיוס תרומות.

לאחר מכן של המגיפה העולמית

אירועים אישיים קיבלו מכה ומתכנני אירועים נאלצו לעבור לאירועים וירטואליים כדי לנסות להחליף ירידי סחר ואירועי חברה אחרים. חפשו במוצרי פרסום איכותיים על מנת להפוך את כל החוויה למוחשית. שליחת סוואג למשתתפי אירועים וירטואליים היא דרך קלה להפריד את עצמכם מהקהל במערב הפרוע החדש. חדר הישיבות נראה שונה מאוד עבור המשתתפים והמציגים.

עבור עוד פרטים נוספים על שוקולד ממותג לאירועים וגימיקים מגניבים לאירועים עליך להעיף מבט ב- sweetlogo.co.il

דילוג לתוכן