הכנת כרטיס ביקור

יש אנשים שמספקים לנו קובץ PDF המכיל את הגרפיקה שברצונך להדפיס על נייר כסף ואת הגרפיקה המוטבעת בדף נפרד. אל תבלבלו אותם, מכיוון שהרדיד החם שלכם יטביע את שניהם באותו צד.

הדפיס על נייר את כרטיס הביקור שלך אם אינך רוצה לבזבז אותו

או הדפס עותק רגיל של הכרטיס על נייר והחזק את העותק המודפס כדי לבדוק את השורות. אחת הדרכים להדפיס את כרטיס הביקור היא עם דימום מלא. הדפסה עם דימום מלא פירושה שצבע הרקע שלך, תמונות וגרפיקה אחרת מגיעים עד לשולי הכרטיסים כרצונך. ללא לחץ דם מלא, הכרטיס מכיל קווים לבנים לא מקצועיים וגרפיקה בקצוות ובתוך הכרטיס עצמו.

העבר את התמונה לצד אחד ובדוק את השורות אם אין צמתים או פערים שלא מיושרים. אם צבע הרקע ותמונת הכרטיסים שלך הולכים לקצה, אתה זקוק לאזור מדמם. זה יראה לך את הגודל הנכון לחיתוך לאזור העתקה בטוח ולקפל את השורות במידת הצורך.

ההצעה שלנו תהיה להשתמש בכלי עיצוב מבוסס וקטור ליצירת עיצוב כרטיסי הביקור שלך

אך תוכל גם ליצור עיצובי כרטיסי ביקור עם תוכנית עיצוב מבוססת פיקסל כגון Photoshop, כאשר הגודל של כל פיקסל הוא סטנדרטי לכרטיסי ביקור בהתאם לאיכות ההדפסה הרצויה. כרטיסי ביקור בעיצוב זה זמינים בפורמטים 88×55 מ"מ, המשתנים בין מדפסת למדפסת, והם נוצרים כמובן במערכת המטרית הקיסרית בארה"ב. לכרטיס ביקור איכותי למראה המודפס ב -300 ppi, הפיקסלים הקטנים ביותר של כרטיס הביקור (300 ppi) מניבים 1,050 פיקסלים x 600 פיקסלים.

מפרסמי Swift מאפשרים לך לשמור את הכרטיס שלך בפורמט PDF או TIFF עם תקני האיכות הנדרשים להדפסה באיכות גבוהה ברזולוציית 600 dpi

אם תחליט להדפיס את כרטיס הביקור שלך בחנות דפוס, טיפים אלה עשויים לתת לך עצות כיצד ליצור את העיצוב הנכון ובאיזה פורמט להשתמש בכדי לעמוד בדרישות ההדפסה.

כשאתה חושב על עיצוב הכרטיס שלך

הימנע מצבעים עזים או מצבעים על נייר שאינם תואמים את מה שאתה רואה על המסך. כשאתה משתמש בערכת צבעים או ערכת גופנים, בחר צבעים וגופנים המשקפים את תדמית החברה שלך. אם יש לך עיצוב טוב ביד, עליך להתאים אותו אישית ולהוסיף פרטים חשובים לכרטיס שלך.

כרטיס ביקור

הוא כרטיס מודפס קטן במתכונת של כרטיס אשראי בו מאוחסנים נתונים עסקיים כמו שמך, פרטי יצירת הקשר והלוגו. כרטיס ביקור מעוצב היטב מבדיל את החברה שלך מאחרים ונותן את הרושם הנכון על הכרטיס. עיצוב כרטיס הביקור הנכון יכול להשאיר רושם מתמשך וליצור לקוח לכל החיים, ולא רק זר חולף.

כרטיס ביקור טוב

הוא לא רק כלי להעברת המידע שלך ללקוחות פוטנציאליים, אלא גם הזדמנות ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ברמה האישית. בעוד שבעלי בתים רבים בסופו של דבר זבל הכל, אני חושב שכרטיסי ביקור הם אחד מכלי השיווק הלא מקוונים הטובים ביותר שיש לך.
על מנת לשמוע עוד מידע בתחום של הכנת כרטיס ביקור כדאי לבדוק כאן: digitalbcard.co.il

הכינו את כרטיסי הביקור האישיים שלכם עוד היום עם יצרן כרטיסי הביקור שלנו בחינם

ניתן להתאים אישית עד 1,000 עיצובים של כרטיסי ביקור, צבעים, גופנים, טקסט ופריסות. נייר כרטיסי ביקור איכותיים מחוררים ומדפסות צבע במחיר סביר הופכים את כרטיסי הביקור שלך לקלים ומהירים, אידיאליים אם אתה זקוק לכמות קטנה בלבד כדי להפעיל את הכרטיסים הרגילים שלך או רק זקוק לכמה וכמה שיסחפו אותך עד שתוכל להזמין כרטיס חדש.

במדריך זה אנו נדריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור

כך שתוכל לספר למעצב שלך בדיוק מה שאתה רוצה. הזן את הדוא"ל שלך כדי לקבל ספר אלקטרוני בחינם עם כרטיס הביקור שלך, טיפים ליצירה, משאבים פופולריים ומבצעים מזדמנים (תוכל לבטל את הרישום בכל עת). פוסט זה פורסם במקור בשנת 2010, כך שחלק מהטיפים והטכניקות המוסברים כאן עשויים להיות מיושנים.

מצא אדם עם עיצוב מהעבר שאתה אוהב וצור איתו קשר לקבלת נקודת מבט חדשה על העסק או התעשייה שלך

הנה כמה מידע רקע שיעזור לך להבין מדוע אנו זקוקים ליצירות אמנות בצורה מסוימת. אנו מתחילים ביצירת הדמויות והפרופילים השרטוטים שלנו, מחפשים קווים מצוירים ביד, יוצרים רקע עיצובי, דפוסים, מידע טקסט, תבניות מוכנות להדפסה, שוליים ואזורי דימום.

בעלי עסקים משתמשים בכרטיסים המותאמים אישית שלהם ככלי שיווקי לחלוקת פרטי קשר רלוונטיים עם לקוחות פוטנציאליים ובעלי עסקים קטנים אחרים

אם אינך מקבל כרטיסים להפצה ללקוחות ולעובדים פוטנציאליים, אתה מפסיד הזדמנות שיווקית חשובה. מעצבים רבים מוצאים את זה מועיל להשתמש ברשת כדי לפרוס את הכרטיסים שלהם וזה יכול לעזור לך להשיג את ההיררכיה הנכונה של המידע ולהבטיח שהיישור שלך יהיה מוצק (להזכירך, עיין במדריך לתורת הרשת שלנו).

דילוג לתוכן