טיפים לשמירה על טיפוח הגבר

יישום של 1-2 טיפות שמן זקן מסייע לאילוף קצוות רופפים, מבטיח מלאות שיער בריאה, מונע גירויים ושריטות ויש לו מספיק ברק למראה נקי ומשיי. אם הצמיחה נראית כמו חמור לאחר אכילת יותר וירידה במשקל, ניתוק הקצוות יכול לתרום לצמיחה חדשה.

הגזירה חיונית בכדי לשמור על הזקן נעים ובריא

השתמש בגוזם לעיצוב הזקן שלך בקצהו הארוך וקיצר אותו למראה מוצק יותר. חשוב לעצב את הזקן כל כמה ימים על ידי גילוח השיער מהצוואר עד הלחיים כדי ליצור קו זקן נחמד, אבל אם הגוזם כבר בכושר נהדר אתה מוזמן להשתמש בתער ישר אם אתה מרגיש כמו סוויני טוד .

גוזמי זקן הם קלים לשימוש והופכים את התהליך למהיר אך בשל אורכו הנמדד וההגנה, יכול לגרום לקצוות מפוצלים ולנזק לשיער.

קח מספריים או גוזם זקן לאחר מספר שבועות והסתכל מקרוב על הזקן שלך במראה. אתה יכול גם לטפל בזקן שלך מדי יום עם שמן זקן או מזור. או שאתה יכול לאמן את השיער שלך עם מברשת שיער חזיר או מסרק זקן.

מי שרוצה למרוח שמן זקן מאוחר יותר ביום יכול לקפוץ למקלחת

הקפד להסיר את הזקן במגבת לפני מריחת השמן, המתאים ביותר עם זקן רטוב, ולא עם ספוג. כאשר אתה מתקלח חם, הוא פותח את הנקבוביות ותאי השיער שלך ומאפשר לשמן הזקן לספוג את עצמו.

שמן הזקן הוא היעיל ביותר אם אתה רוצה להתרכז בעבודתו לתוך עור הזקן במקום למרוח אותו על קצה השיער.

אם יש לך זקן ארוך, מברשת זקן תעזור להפיץ את השמן על הפיר, ושאר שמן הזקן יהיה טבעי על העור שלך כמו שתמרח אותו ביד. זה גם יעזור לקלף את העור מתחת לזקן כך שלעולם לא תצטרך לדאוג לקשקשים.

מברשת זקן יכולה גם להסיר לכלוך מהזקן שלך אם אתה מתגעגע למסרק. דבר אחד, שטיפת הזקן פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע מונעת גירוד וקשקשים ומקדמת צמיחה. הוא גם יתקן את שיער הפנים שלך כמו שמפו זקן טבעי, שיש לו יתרונות רבים.

שיער הפנים גס יותר ובעל מבנה ייחודי יותר משאר השיער

ולכן הוא דורש שטיפת זקן מחושבת כדי לשמור על בריאותו והניקיון מבלי לפגוע בשיער ובעור. בעזרת שמפו רגיל, ייבש את עור הזקן שלך וגרם לו להתייבש, שביר ומתקלף. שטיפת זקן טובה ומרכך מרטיבים את שיער הפנים כך שיהיה לך גימור מבריק ורך.

שמני זקן ומריחה מזינים את השיער בשמנים המרככים את הזיפים ומרטיבים את העור

בעוד שסגנונות מריחה מגינים על השיער מפני בלאי סביבתי והתייבשות. שמני הזקן מעניקים לחות לעור הזקן שלך, מונעים גירוד, שולטים בפתיתים ושומרים על בריאות הזקיקים. זכור כי הזקן שלך יהיה בריא רק כמו העור עליו.

זה דורש טיפול עקבי ומתאים

כדי לשמור על הזקן שלך בריא וניהול ולתת לו את המיטב. הקלנו עליך על ידי הסבר על 5 השלבים החשובים ביותר שאתה צריך כדי לשמור על זקן מעורר קנאה. אם תבצע את השלבים הבאים, יהיה לך זקן בריא ומדהים למראה לכל החיים אם תחליט לשמור אותו.

טיפוח הזקן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לצמיחה ותחזוקה של סגנון שיער פנים. הצעד הראשון לטיפוח טוב הוא לשמור על הזקן נקי ולח.

למעשה

זקן מטופח הוא חיוני לטיפול טוב בזקן, מכיוון שזה אומר שתקדיש את הזמן לנקות, לתחזק ולתחזק את הזקן שלך. תחזוק הזקן שלך רחוק מלהיות פשוט וחיוני שגברים יבינו את היסודות של צחצוח, סירוק, כביסה, חיתוך ועיצוב כדי להבטיח זקן מושלם.

טיפוח טוב מעולם לא היה קל או מאמץ עבור בנים. טיפים אלה לטיפוח זקן מראים לך כיצד להשתמש במוצרים הטובים ביותר לשמירה על זקן מטופח. כאשר אתה לומד כיצד לטפח את הזקן שלך, צמיחה, טיפוח ועיצוב יכולים להיות מכריעים.
בכדי לשמוע מידע בתחום של תכשיטים לגברים יש לבקר ב- stern925.com

אם אינך בטוח אם חימר השיער הזה

הוא המתאים ביותר לסגנון שלך או שמדובר בפומדה, קרא את המדריך המקיף של דיימון ברבר שיעזור לך לבחור נכון. מספרה טובה ממליצה לזקן, לשפם, לשערות האוזן והאף כדי לסדר ולקבל את המראה הדרוש לך. רכבות שימושיות אם אתה רוצה להחליק זקן מתולתל.

דילוג לתוכן