כספות בחולון במבצע

5 כספות בחולון שנמכרות מהר

בחולון יש הרבה כספות שנמכרות מהר. יש את חברת הכספות שמוכרת כספות, ויש לה מגוון רחב של כספות שיענה על הצרכים שלכם. יש להם מגוון גדלים וסגנונות, כך שתוכל למצוא את הטוב ביותר עבורך.

חברת הכספות בחולון פתוחה כבר למעלה מ-10 שנים. הם מספקים מוצרים איכותיים במחירים נוחים. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתעשייה, הם יודעים מה הלקוחות רוצים וצריכים. יש להם גם שירות לקוחות מעולה כדי לוודא שאתה מרוצה מהרכישה שלך!

הכספות הטובות ביותר עבור הבית שלך הן אלה שאתה יכול לקבל עסקה טובה. אם יודעים איפה לחפש, לא קשה למצוא כספת בחולון שנמכרת מהר ובמחיר נמוך במיוחד.

ריכזנו עבורכם רשימה של 5 כספות בחולון שנמכרות מהר. רשימה זו כוללת כספות מכל רחבי העיר, כך שיש משהו לכל אחד.

מדריך מקיף לדרך בטוחה לשמור על חפצי הערך שלך בטוחים

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לך לקנות כספת. יכול להיות שיש לך הרבה חפצי ערך ואתה רוצה לשמור אותם בטוחים. יכול להיות שהמקום בו אתה גר נפרץ ואתה רוצה לוודא שזה לא יקרה שוב.

לא משנה מה הסיבות שלך, קניית כספת היא החלטה חשובה. צריך לחשוב איזה גודל של כספת תתאים לחלל אליו היא תלך, איזה סוג של מנעולים יש לה, כמה קל להיכנס אליה וכמה זמן לוקח לכספת להיפתח.

הכספות בחולון הן בחירה פופולרית בקרב אנשים רבים. הם דרך מצוינת לשמור על חפצי הערך שלך בטוחים ומאובטחים. ניתן למצוא את הכספות במקומות רבים ושונים, כולל חנויות מקוונות ואפילו בחנות לחומרי בניין המקומית שלך.

כספות מגיעות בכל הצורות והגדלים, עם רמות אבטחה שונות. זו הסיבה שבגללה חשוב לדעת מה אתה צריך לפני שאתה קונה אחד.

4. כספת אבטחה מסחרית SentrySafe – דגם שולחני

SentrySafe היא חברה המציעה מוצרי אבטחה לבתים ועסקים. הם מציעים מגוון רחב של אפשרויות החל מכספות, דרך איטום אש ועד מנעולים.

דגם SentrySafe Commercial Security Safe – דגם שולחני מיועד לשימוש בסביבה משרדית או ביתית. כספת זו מושלמת לאחסון מזומנים, תכשיטים וחפצי ערך אחרים. יש לו בנייה כבדה עם דלת עמידה בחטטנות וצירים להגנה נוספת מפני פורצים. החלק הפנימי כולל שני מדפים מתכווננים עם מחיצות נשלפות וכן מגירה ניתנת לנעילה שיכולה לשמש לאחסון חפצי ערך כמו דרכונים ותעודות לידה.

כספת האבטחה המסחרית SentrySafe – דגם שולחני היא כספת כבדה ועמידה בפני אש. הוא מספק הגנה על מסמכים וחפצי ערך חשובים.

כספת האבטחה המסחרית SentrySafe – דגם שולחני בעלת גוף פלדה חזק עם דלת עמידה בחטטנות ושני בריחי נעילה חיים. הדלת ניתנת לפתיחה באמצעות מפתח או המנעול האלקטרוני, הניתן לתכנות. יש לו גם מפתח עקיפה ומפתח חירום למקרה של הפסקת חשמל.

יש לו גם מדף שניתן להשתמש בו לאחסון פריטים קטנים כמו מפתחות, טלפונים סלולריים, ארנקים או מזומן.

3. SentrySafe Personal Security Safe – דגם Under Desk

SentrySafe הוא מותג של כספות המיוצרות בארה"ב ומהוות ספק מוביל של מוצרי אבטחה. הם פועלים למעלה מ-40 שנה ומייצרים כספות איכותיות ובמחיר סביר עבור הציבור האמריקאי.
לעוד פרטים נוספים אודות בקרו באתר safe4u וכספות בחולון במבצע עליך לבדוק ב- safe4u.co.il

דגם SentrySafe Personal Security Safe – Under Desk הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלהם. הוא נועד להיכנס מתחת לשולחן ולהגן על חפצי הערך שלך מפני גניבה, שריפה, שיטפונות ואסונות אחרים. לכספת מנעול אלקטרוני עם 10 מיליון שילובים אפשריים המקשה על הפריצה ללא הקוד. יש לו גם גוף פלדה שיכול לעמוד בכוח של עד 400 פאונד מה שמקשה על פריצה אליו גם עם כלים כמו פטישים או מקדחים.

יש לו שני מדפים בפנים שיכולים להכיל עד 30 פאונד כל אחד כך שתוכל לאחסן יותר מסתם מסמכי נייר או מזומנים. הכספת מגיעה גם עם פנס חירום בחזית אשר יהיה שימושי אם אי פעם תזדקק לו

למידע נוסף על כספות בחולון במבצע ניתן לבדוק כאן: safe4u.co.il

דילוג לתוכן