למה חשוב לנקות את המזרן שלכם?

חשוב שנדאג למזרנים שלנו כך שניתן יהיה לנקות אותם על ידי אנשי מקצוע שמכירים את העבודה. נראה שהם נשארים נקיים ומוגנים על ידי שכבות של סדינים וכיסויים אך ישנם חורים זעירים בשכבות אלה שבהן אבק ושמנים יכולים למצוא את דרכם אל תוך המזרן.

לגעת במזרן המתאים לניקוי בסיס השינה שלך עלולה להתערער על ידי העור המת שלך וקרדית האבק שאתה אוהב לאכול

אם המזרן שלכם דורש ניקוי יבש או סובל ניקוי אדים של מזרן המיוצר במיוחד, מומחה יכול לעזור להאריך את חיי המזרן ולחסוך לכם זמן וכסף. ישנן דרכים רבות לשירותי ניקוי מזרונים מקצועיים לסייע בהגנה על המזרן שלך, להבטיח לך שהמזרן נקי ולתמוך בשינה חיונית שלך.

ניקוי המזרן שלך חשוב לא פחות מניקוי השטיחים והריפודים בביתך

למרות שאתה עשוי להאמין שאין צורך בניקוי מזרנים עקב נזילות ותאונות, האמת היא שצריך לנקות אותם באופן קבוע ברגע שאתה משתמש בהם. אם יש לך מזרן על המיטה שלך, יש לפנות את המזרן מאבק, קרדית, שמן גוף, זיעה, עור מת ושאר שאריות חיות מחמד וילדים יכולות להשאיר על המזרן והמזרן.

מזרן

הוא השקעה רצינית, ואתה רוצה לוודא שהוא מחזיק, וזה אומר ללמוד כיצד לנקות אותו כראוי. לאחר הסרת כתמים וכתמים, ריחות, פשפשי מיטה וקרדית האבק, עדיף לנקות את המזרן לפני החלפתו. במצבים מסוימים אולי לא כדאי לשמור את המזרן ללא עזרה של סכנות בריאות.

ניקוי שגרתי הופך את המיטה שלך למקום נוח יותר לישון על ידי הסרת כתמים

ריחות ונגעים והגנה על המזרן שלך מבעיות חמורות. מזרונים יכולים להכיל אבק, שבלולים, עור מת, לכלוך ופסולת אחרת, מה שאומר שצריך לנקות אותם באופן קבוע, במיוחד אם אתם סובלים מאלרגיות, יש לכם חיית מחמד או חטיפים נלהבים של חצות. החדשות הטובות הן שקל יותר לנקות מזרן ממה שאתה חושב.

אולי הגיע הזמן לזרוק את המגבת ולהשאיר את המזרן הישן שלך אם זה לא שווה את זה. במדריך זה תלמדו מדוע כדאי לנקות את המזרן באופן קבוע, כיצד לנהל ניקיון קבוע וכיצד להתמודד עם בעיות כגון ריחות, פשפשים, אבק וקרדית.

ניקוי מזרן קצף הזיכרון שלך חשוב לבריאותך ומבטיח שהוא יימשך זמן רב ככל האפשר

על ידי הסרת אבק, תאי עור מתים וכל דבר אחר שצבעו, תוכלו לעזור למזרן להחזיק מעמד זמן רב יותר. גם אם לא ניתן להסיר אלרגנים כגון עובש, לכלוך ואבק קרדית מהמזרן, שיטת תחזוקה טובה היא ניקוי מקצועי.

כשזה מגיע למזרן עצמו

כדאי לנסות לפחות פעם בשנה, ללא קשר לעונה. שמור על המצעים והכריות שלך נקיים, שכן סביר יותר שהאבק המגעיל, הקרדית והחיידקים החיים על הסדינים שלך יתפשטו למזרן שלך. שטפו את המצעים פעמיים בשבוע, מכיוון שהמצעים מכילים חיידקים רבים ויש לנקותם פעם בשבוע.

המזרן שלך יכול ללכוד לכלוך

זיעה, קרדית אבק ומיליוני תאי עור מתים, מה שעלול לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות נשימה, עלייה והחמרה בתסמיני אסטמה ואלרגיות, נדודי שינה ומערכת חיסונית מוחלשת. זה יכול להיות מפתה לאכול מזון לפני השינה ולתת לחיות המחמד לישון איתך, מה שיכול להגדיל את כמות קרדית האבק והחיידקים המצטברים על המזרן.

זו לא אמורה להפתיע את מי שחווה ניקוי מזרנים קבוע

אבל המזרן שלך הוא אחד הדברים המלוכלכים ביותר בכל הבית שלך. כעת, לאחר שתבין כמה חשוב לנקות את הרצפה ביסודיות כדי להסיר לכלוך שנדבק לסיבים, תבין מדוע ניקוי מזרן מסיר לכלוך ולכלוך שיכול להידבק לסיבים. המשמעות היא שהמזרן שלך יכול להפוך לביתם של נבגים פטרייתיים, חיידקים, פשפשים, קרדית אבק וכל דבר אחר שרוצה להזין את העור הקשקשי שלך.

לרוב האנשים לא עולה כי האלרגנים והחיידקים התורמים להתפרצויות מונחים מתחת לסדינים, כיסויי מזרן או אפילו מתחת למזרון עצמו.

גם אם אין לך בעיות אלו בעור שלך

ניקוי קבוע של המזרן שלך יכול למנוע בעיות אלו ולמנוע ממך לפתח אותן. מאחר וניקוי המזרן שלך מסיר לא רק כתמים, אלא גם אבקה, קרדית אבק, שיער לחיות מחמד, ישיבה ואלרגנים אחרים, התוצאה הסופית היא בלתי נמנעת מאיכות אוויר פנימית טובה יותר. העובדה שיש אנשים שטוענים שמזרנים הופכים לכבדים מדי שנה ב -10% כיוון שהצטבר לכלוך לאורך זמן היא כנראה הגזמה, אך המציאות היא שמזרן עלול להתלכלך עם הזמן וההשלכות של הזנחה לנקות אותו עשויות להשפיע לרעה. על בריאותו ורווחתו.

מגוון קרדית האבק וטפילים אחרים משגשגים בסביבה עם מזרונים לא נקיים. קרדית האבק עלולה לגרום לאלרגיות אצל אנשים ובעיות נשימה אצל אנשים הסובלים מאסתמה ומחלות נשימה אחרות.

הסרת כתמים

היא אחד ההיבטים הגוזלים יותר זמן של ניקוי מזרונים אך היא שומרת על מזרן טרי ומונעת חיידקים וקרדית. כתמי חלבון מזיעה, הקאות, דם ונוזלי גוף אחרים עלולים לגרום לכתמים קשים במזרן, במיוחד אם הם נעים בין סדינים. אם יש לך אלרגיות או כתמי מזרן חמורים, ניקוי אדים מקצועי הוא שלב נוסף להגנה על בריאותך.

דילוג לתוכן