מה היא סיגריה אלקטרונית חד פעמית ואיך היא עובדת?

עטים חד פעמיים מחליפים סיגריות בשתי דרכים: הם מספקים מקור תחליף לניקוטין ללא צורך בידיים ומכוונים לשניים מהאלמנטים הרגילים הנפוצים ביותר של עישון טבק מסורתי. עט חד פעמי פועל באמצעות סליל אלקטרוני המופעל באמצעות סוללה כדי לאדות נוזל אלקטרוני כדי לייצר אדים ארומטיים המכילים ניקוטין הניתן לשאיפה בדומה לסיגריה. זה כמו סיגריה אלקטרונית, אבל במקום להיות מוכן לשימוש, עט vape פשוט נזרק כשהסוללה והנוזלים האלקטרוניים נגמרים.

כפי שאתה יכול לראות אורך החיים של עט vape חד פעמי תלוי בשימוש בו

אך באופן כללי, בהתאם למותג ואיכות הסיגריה האלקטרונית שלך, mAh (מיליאמפר) של הסוללה וקיבולת הנוזלים של הסוללה, סיגריה אלקטרונית חד פעמית יכולה להכיל בין 300 ל 400 בועות בשעה, שזה בערך שווה ערך לשתי חבילות של סיגרים רגילים. שלא כמו סיגריות מסורתיות, שיכולות להוציא כ -8 עד 12 נפיחות מסיגריה אלקטרונית לשימוש חד פעמי, סיגריות בטעם נוזל של 300-400 ליטר, ריקות בטעם נוזלי, עדי אדים חד פעמיים מועדפים על ידי רוב המעשנים והאדים. כי הם יותר זולים מסיגר רגיל. אינך צריך לדאוג למילוי או הטענה מחדש כמו עם סיגריות אלקטרוניות, והם מציעים את אותה נוחות כמו שימוש בסיגריה רגילה ללא פגיעה בעישון.

אם אתה עובר מסיגריות לאידוי או מתחיל לאדוף מעולם לא עישנת

סיגריה אלקטרונית חד פעמית היא בחירה ראשונה טובה. לסיגריות אלקטרוניות נטענות יש מיכלים הניתנים למילוי חוזרים הניתנים למסירה הרבה יותר מהר מאשר דגמים חד פעמיים, מה שכנראה נותן לך סיכוי טוב יותר להפסיק לעשן. למי שרק מתחיל לאדות ולא בטוח אם הוא רוצה להפוך אותו לצמיתות, הוא מאפשר לו לאדות מבלי לבזבז הרבה זמן, מאמץ וכסף על מכשיר קיטור יקר כפי שמציעים מילוי נוזלים אלקטרוני רבים.
בכדי לראות עוד מידע על מה היא סיגריה אלקטרונית חד פעמית ואיך היא עובדת? וסיגריה אלקטרונית חד פעמית 800 שאיפות ניתן לגשת לאתר popa-rg.co.il

מחקרים הראו כי אידוי בקרב מתבגרים קשור לצריכה מאוחרת יותר של סיגריות רגילות ומוצרי טבק אחרים

הם עשויים להתפתות לעבור לסיגריות אלקטרוניות (סיגריות אלקטרוניות, עטים ומכשירי איפור אחרים) כדי להקל על המעבר מסיגריות מסורתיות ללא עישון. אם אתה מוצא שהסיגריה האלקטרונית החד פעמית שלך מהנה, כדאי שתעמוד בה ותחקור את מגוון הצמיחה של מכשירי אידוי מתקדמים יותר.

נוזלי E הם תערובות של מוצרי אדים נפוצים כגון סיגריות אלקטרוניות (29) המכילות פרופילן גליקול

גליצרין, ניקוטין, תוספי טעם וכמויות שונות של מזהמים. סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המונעים באמצעות סוללות הפועלים על ידי חימום נוזל או אירוסול שהמשתמש שואף ונושף. השימוש בסיגריה אלקטרונית מכונה לעתים קרובות אידוי כיוון שאנשים רבים מאמינים שהוא מייצר אדים הניתנים לשאיפה.

אידוי שונה מעישון טבק

אך ישנן קווי דמיון בהתנהגותם, כולל פעולת היד אל הפה ואיך האדים נראים כמו עשן סיגריות. סיגריות אלקטרוניות, Juuls ומקלות vape משתמשים בסוללה לחימום נוזל מיוחד או אירוסול שהמשתמש יכול לשאוף. סיגריה אלקטרונית מורכבת מסוללה המפעילה את גוף החימום של המכשיר המחמם את הנוזל האלקטרוני והופכת אותו לאירוסול (חלקיקים קטנים המכונים אדים), מחסנית או מיכל שסופגים את הנוזל ושופר ( פתח המשמש לשאיפת הנוזל).

כאשר משתמש מפעיל סיגריה אלקטרונית

הוא מחבר מחסנית המכילה ניקוטין ונוזל לתא אידוי, צינור חלול המכיל פקד אלקטרוני ורכיבי אטומיזר לייצור אדים. הנוזל נקרא נוזל אלקטרוני או מיץ אלקטרוני ומכיל ניקוטין, אותה תרופה ממכרת כמו סיגריות רגילות, סיגרים, נרגילות ומוצרי טבק אחרים. נוזל זה יכיל ניקוטין בסיגריות האלקטרוניות החד פעמיות שלך ברגע שאתה קונה אותן.

עם הרבה סיגריות אלקטרוניות, ניפוח מפעיל את הסוללה שמניעה את החימום ומאדה את הנוזל במחסנית. סוללה, מרסס ומחסנית משולבים בסיגריה אחת לשימוש חד פעמי. לאחר משיכת הסיגריה האלקטרונית, חיישנים מפעילים את הסוללה ליצירת חום.

סיגריות אלקטרוניות מחממות נוזל ניקוטין והופכות אותו לאדים או לערפל שהמשתמש שואף

סיגריות אלקטרוניות מעשנות פחות מסיגריות אלקטרוניות אחרות, ובני נוער משתמשים בהן לאידוי בבית או בבית הספר. ה- vape הקטן ביותר הוא זה שנראה כמו סיגריה מסורתית, בעוד שהדגמים הפופולריים ביותר בסגנון חרט הם עם סוללה מובנית.

סיגריות אלקטרוניות משמשות לחשיפת הריאות למגוון כימיקלים

כולל אלה שמוסיפים לנוזל האלקטרוני ולכימיקלים אחרים המיוצרים בתהליך החימום והאידוי .10 מחקרים על מוצרי סיגריה אלקטרונית הראו כי אדי יכול להכיל חומרים מסרטנים ידועים, כימיקלים רעילים, מתכות רעילות וחלקיקים מהמכשיר עצמו. נוזל לסיגריה אלקטרונית (123), נוזל סיגריות (8), מיץ נוזלי, מיץ אדים, מיץ מעושן (12), נוזל אדים (124), מיץ אדים (125), מיץ (126), שמן אדי (127) ) או כל תערובת שלהם עשויה לשמש למוצרי אידוי, כולל סיגריות אלקטרוניות. הם ידועים בשמות רבים ושונים, ביניהם "e-cig", "מערכת ניקוטין אלקטרונית", מערכות "חלופיות" לניקוטין, אנדים, נרגילות, אופנות, עטים, vaporizers ומערכות טנקים.

מחקר קליני גדול שפורסם בבריטניה בשנת 2019 מצא כי אנשים שמשתמשים בסיגריות אלקטרוניות להפסקת עישון

בשילוב עם תמיכה אישית של מומחים, נוטים יותר להצליח מאשר אנשים שמשתמשים בתחליפי ניקוטין אחרים כגון טלאים. ומסטיק. מכשיר אדים, המכונה גם סיגריה אלקטרונית, מכשיר אידוי או מערכת אספקת ניקוטין אלקטרוני, הוא מכשיר המונע על ידי סוללה ומשמש בני אדם לשאיפת תרסיס המכיל ניקוטין (אך ללא טעם או כימיקלים אחרים). הוא דומה לסיגריה טבק מסורתית (CIG) – כמו סיגר או צינור – אך יכול גם להיות פריט יומיומי כגון עט או מקל USB.

דילוג לתוכן