מה זה NGAV Next-Generation Antivirus

בעוד שההגדרה הטכנית של מה ש"הדור הבא" עושה אנטי וירוס עדיין לא הוגדרה, לפחות היא צריכה לחרוג מזיהוי מבוסס חתימות ולכלול כמה טכנולוגיות מתקדמות כגון בינה מלאכותית, ניתוח נתונים או למידת מכונה. אנטי וירוס אמיתי מהדור הבא חייב להשתמש בכלי מניעה וטכניקות מתוחכמים שלא רק יחסמו תוכנות זדוניות, אלא יעצור התקפות ללא תוכנות זדוניות, ללא קשר לטקטיקות, הטכניקות והנהלים (TTP) המשמשים את התוקפים.

כדי להילחם בהתקפות הסייבר ההולכות וגדלות, האנטי-וירוס של הדור הבא משתמש למידת מכונה ומודלים חזויים כדי ליצור ניתוח חזוי המזהה תוכנות זדוניות והתנהגות זדונית לפני שיש להם הזדמנות לשבור פרוטוקולי אבטחה. האנטי-וירוס של הדור הבא משתמש בלמידת מכונה כדי לזהות איומים פוטנציאליים באמצעות ניתוח התנהגותי, ומאפשר להם לזהות איומים לא ידועים שאינם נמצאים בפתרונות מבוססי חתימה.

Cloud NGAV מהיר וקל יותר לפריסה ולתחזוקה

ומבטל את הסיכון והטרחה של תחזוקת תוכנות ומסדי נתונים עצמאיים של חתימות המשמשות תוכניות אנטי-וירוס מסורתיות לאיתור תוכנות זדוניות. למרות ש-NGAV הוא צעד גדול קדימה עבור תוכנות האנטי-וירוס המסורתיות, שוק אבטחת נקודות הקצה התקדם משמעותית ומציע כעת פתרונות המשלבים NGAV עם יכולות זיהוי ותגובה. NGAV מגן על המערכת ברמת נקודת הקצה היחידה, בעוד שטכנולוגיית זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) אוספת ומשלבת נתונים על פני כל תיק נקודות הקצה. NGAV מאמצת תצוגת אבטחה מכוונת מערכת, בודקת כל תהליך של כל נקודת קצה ומשתמשת באלגוריתמים כדי לזהות ולחסום כלים, אסטרטגיות, טכנולוגיות ונהלים זדוניים שתוקפים מסתמכים עליהם.
למידע מורחב אודות מה זה NGAV Next-Generation Antivirus וסנטינל ואן ניתן לגלוש לאתר sentinelone-edr.co.il

במילים אחרות

NGAV היא תוכנת אנטי-וירוס מסורתית "על סטרואידים" המציעה טיפול מונע על פני AV מסורתי יחד עם יכולות זיהוי ותגובה (EDR) מתקדמות ביותר. NGAV משתמשת בטכנולוגיות חדשות כדי להגן על נקודות קצה בצורה שונה מהותית מ-AV מסורתית. NGAV יעיל משתמשת למידת מכונה מתקדמת, ניתוח נתונים ובינה מלאכותית כדי לזהות מתודולוגיות התקפה חדשות, לזהות אותן כזדוניות ולהגן עליהן.
כדי לקרוא מידע בתחום של מה זה NGAV Next-Generation Antivirus והגנה מפני כופר מומלץ להעיף מבט ב- activate.co.il

כאשר שוקלים פתרון NGAV

הסתכלו על יכולות זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) המשתמשות בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לזהות ולמנוע איומים מורכבים בזמן אמת. ארגונים צריכים לחפש פתרונות שיכולים להריץ EDR ו-NGAV מסוכן יחיד שיש לו כלים מנוהלים ו/או שירותים קלים לשימוש כדי להגן על נקודות קצה.

פתרון NGAV יעיל ישתמש בטכנולוגיות חדשניות

כדי למנוע מתוקפים להשתמש בטקטיקות, טכניקות ונהלים המתפתחים במהירות (TTP) כדי לסכן את הארגון, כולל תוכנות זדוניות בסיסיות, תוכנות זדוניות של אפס יום, ואפילו תוכנות זדוניות מורכבות. התקפות. פתרונות NGAV יכולים לזהות ולזהות איומים באופן יזום, כולל תוכנות זדוניות ותוכנות כופר שלא ידועות בעבר. הם יכולים גם להשתמש בניתוח חיזוי ובהגנה התנהגותית כדי לעצור איומים חסרי קבצים, כגון שימוש לרעה ב-PowerShell. זיהוי איומים מונע בינה מלאכותית עוזר לזהות ולהפחית התקפות חדשות ביום אפס באמצעות ניתוח התנהגותי.

בניגוד לכלי אנטי וירוס מסורתיים המשתמשים בחתימות והיוריסטיקה

כדי לעצור התקפות ידועות, Next-GenAV יכולה לחזות איומים חדשים שמעולם לא זוהו קודם לכן ולמנוע מהם גישה אקטיבית למערכות הארגון. עם טכנולוגיות כגון למידת מכונה, סריקת ענן וניתוח נתונים; תוכנת האנטי-וירוס מהדור הבא משתמשת במאפיינים המסורתיים של תוכנת האנטי-וירוס כדי להפוך אותה למתאימה לאיומים של היום. תוכנת האנטי-וירוס מהדור הבא לא ממתינה ל-IT כדי לפתור בעיות, אלא לומדת, משפרת ומספקת פתרונות לאיומי אבטחה מתפתחים באופן אוטומטי. בפוסט זה בבלוג דנו מהו הדור הבא של תוכנות האנטי-וירוס, מדוע חברות זקוקות לו ומדוע חשוב להן להשקיע בעתיד בכלים כגון NGAV.

רוב העסקים הקטנים והבינוניים עדיין משתמשים בתוכנת אנטי-וירוס מסורתית

אבל הם לא יכולים להגן על העסק שלך מאיומי האבטחה של היום. אם האנטי וירוס שלך מיושן, תוקפים יכולים אפילו להשתמש בהתקפות ישנות כדי למקד את העסק שלך. אם אתה באמת רוצה להגן על העסק שלך מפני פושעי סייבר מודרניים, עליך להשתמש ב-NGAV.

NGAV

הוא פרואקטיבי באופיו ויכול לעזור לך למנוע דליפת נתונים. כדאי להתחיל להשתמש בתוכנת האנטי-וירוס הזו מכיוון שהיא תעזור לך להגן על הרשת שלך מפני פולשים. ישנם כלים רבים של NGAV בשוק שבהם אתה יכול להשתמש. NGAV נקרא גם Endpoint Protection או EPP מכיוון שהוא עוזר להגן על נקודות הקצה שלך ברשת.

Endpoint Security Endpoint Platform

היא פלטפורמה המשלבת NGAV למניעה וכלי כמו Endpoint Detection & Response (EDR) לאיתור פעילות זדונית שיכולה לעקוף אנטי וירוס. Endpoint Security Endpoint Platform היא פלטפורמה המשלבת NGAV לחסימה מוקדמת של ביצוע זדוני, עם זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) לזיהוי ותגובה לפעילות זדונית שיכולה לעקוף אנטי וירוס.

בעוד שתוכניות אנטי-וירוס מסורתיות מתמקדות באיתור תוכנות זדוניות בנקודות קצה בלבד

NGAV נותן מענה למגוון רחב יותר של תרחישי איומים מודרניים, כולל תוכנות כופר והתקפות ללא קבצים. בניגוד לטכנולוגיית אנטי-וירוס מדור קודם, האנטי-וירוס של הדור הבא (NGAV) משפר את זיהוי איומי נקודות הקצה על ידי זיהוי כל הסימפטומים של התנהגות זדונית במערכת הקצה, במקום התמקדות באיתור תכונות ידועות של קבצים זדוניים.

NGAV משתמשת בבינה מלאכותית (AI) ובאלגוריתמים של למידת מכונה

כדי לבחון קבצים, תהליכים, יישומים, פעילות רשת והתנהגות משתמשים כדי לזהות פעילות לא טיפוסית שעלולה להצביע על התקפות זדוניות של נקודות קצה. בניגוד ל-AV המסורתי, Next Generation AV (NGAV) מזהה פעילות זדונית באמצעות גישה טכנית מוכוונת מערכות הבוחנת כל תהליך בנקודת קצה. תוכנת NGAV חורגת מעבר לזיהוי מסורתי מבוסס-חתימות, תוך שימוש באלגוריתמים ובינה מלאכותית כדי לסרוק תהליכים ולחסום טקטיקות, טכניקות ונהלים זדוניים (TTP).

אינדיקטור של זיהוי תקיפה (IOA) המתאם אירועי נקודת קצה

כדי למצוא סימנים נסתרים של פעילות זדונית. באמצעות מדעי נתונים מתקדמים, למידת מכונה, בינה מלאכותית וטכנולוגיות ניתוח נתונים, פתרונות אנטי-וירוס מהדור הבא יכולים לחשוף דפוסי התנהגות שבהם משתמשים התוקפים כדי לזהות אסטרטגיות, טכניקות ונהלים (TTP).

אנטי וירוס של הדור הבא (NGAV) משלב בינה מלאכותית

זיהוי התנהגות, אלגוריתמים של למידת מכונה, וניצול הגנה כדי לחזות ולמנוע מיד איומים ידועים ולא ידועים. הדור הבא של אנטי וירוס (NGAV) שונה מפתרונות אנטי וירוס מסורתיים בכך שהוא כולל תכונות נוספות רבות, כגון היכולת לבדוק את התנהגות נקודת הקצה שבה הפתרון מותקן, ולזהות כל התנהגות חריגה ללא צורך בשאילתה מאגר חתימות או חיסון.

קלות ההטמעה

המהירות ורמת ההגנה המסופקת על ידי NGAV הן התקדמות קריטית בתוכנת אבטחת נקודות קצה. חברות זקוקות לטכנולוגיה כדי לזהות ולתקן התקפות שפוגעות בהגנה שלהן שחסרה ל-NGAV. NGAV הוא מרכיב חיוני באסטרטגיית אבטחת נקודות קצה ארגונית, אך אין די בכך כדי להגן על חברות ועובדיהן מאיומי סייבר ב"נורמלי החדש".

זה הופך את האחריות של עסקים קטנים להבטיח שהם מוכנים לחלוטין להתקפות פוטנציאליות

וניתן להשיג זאת על ידי השקעה בכלים מודרניים כגון תוכנת אנטי-וירוס מהדור הבא. חברות קטנות ובינוניות יכולות להעביר את הלחץ והאחריות של ניהול עדכונים, סריקה וניהול תוכנות אנטי-וירוס לפתרונות הדור הבא שמטרתם להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לעשות את כל המשימות הכבדות בעצמן. פתרונות אבטחה מתקדמים של נקודות קצה המשתמשים בלמידת מכונה ובהגנה על התנהגות יכולים לספק לארגונים הגנה מורכבת יותר מפתרונות אנטי וירוס מסורתיים.

דילוג לתוכן