מה עושים עם הילדים בחופש

ילדים יכולים לדבר עם שרתים במסעדות, עם צוות המלון, מטיילים בשבילים, ילדים חדשים בבריכה, קשישים בשדה התעופה וכל מטייל יחיד אחר, ויוצרים הזדמנויות נפלאות לתקשר עם העולם סביבנו. לדבר עם מישהו במוזיאון, לדרוך על מגבת רחצה, להיות בעל רגליים מלוכלכות או לקחת יותר מדי מקום במעלית הופך לשיעור בתודעה ובטוב לב לאחרים. ילדיהם ילמדו שהם אינם נראים, שאנשים יכולים לשמוע ולראות אותם וכי עליהם לכבד את המרחב והרכוש של עמים אחרים.

דרך נהדרת לילדים גדולים יותר לחשוב על המסע שלהם

היא לתת להם לנסוע עם יומן. תוכלו לתעד מה עשיתם באותו יום, מה אהבתם (או לא אהבתם) ומחשבות כלליות על הטיול והיעדים בהם ביקרתם. ניהול יומן יכול לעזור להם לזכור את המסע לעומק יותר כאשר הם חוזרים הביתה ולעזור להם לקבל מושג טוב יותר מה הם רוצים לעשות במסעם.

רעיון טוב יותר לגבי דברים שהם נהנים לעשות בזמן נסיעה עוזר לתכנן טיולים עתידיים ולשמור על דפוס עקבי של מה שילדיכם נהנים ומה הם לא רוצים לעשות.

תרצה להסיר חגים ידידותיים לילדים מרשימת הדלי של המשפחה שלך לפני שילדיך יגדלו אותם. הנה כמה מיעדי החופשות שלך עם התחשבות זו עבור כל המשפחה והמשפחות המטיילות עם ילדים.

עוד אפשרות היא למצוא יקב פתוח בשבת ולנסוע לשם עם הילדים

התמזל מזלנו לקחת את ילדינו לחופשות משפחתיות לורמונט

לאס וגאס, סן פרנסיסקו, קייפ קוד, אגם מישיגן, הוואי, דיסנילנד, סן דייגו, ניו המפשייר, נאשוויל וספרינגפילד, אילינוי. בעלי הנחיל לילדים אהבה להרפתקאות וללמוד מקומות חדשים. כמה חודשים לפני שבתי קייטי מלאו לה 9 שנים, נכנסנו לרכב לטיול יום לאידווילוויד, פארק יפהפה שעוסק בספרי תמונות במערב פנסילבניה.

החלק האהוב עלינו על ילדינו

הוא המלון בכל פעם שאנחנו הולכים למקום חדש. לא משנה כמה ירגש היום עבורנו, עבור המשפחה שלנו, החלק האהוב עלינו הוא לחזור לחדר המלון שלנו ולהירגע. במקביל, הילדים שלי נמצאים בחדרים קטנים וסגורים של בתי מלון או משתוללים בחדר מוטלים.

ביעדי החופשה המשפחתיים הטובים ביותר יש אטרקציות נהדרות ונכסים שמקבלים את פני הילדים עם שירותים בחינם כמו גישה בלתי מוגבלת לפארק המים

חוגים בת ים וחופים. סאני סן דייגו מציעה שפע פעילויות למשפחות, מפארקי שעשועים ופארקי מים ועד למוזיאונים ידידותיים לילדים ו -70 קילומטרים של חופים. בכל שנה בחופשות ובחופשות המשפחתיות אנו מתכננים כמה פעילויות לקראת שהותנו בכדי להפוך את זמננו במלון למהנה יותר ולחץ פחות.

ניתן להשתמש בכרטיס גו סן דייגו באטרקציות מובילות כגון גן החיות של סן דייגו, לגולנד הסמוכה, מוזיאון השייט בנמל קליפורניה ופארק בלבואה בהנחה של עד 50 אחוזים.

תיהנו מפארק מים עטור פרסים היעד

כדי להתקרר מחום הקיץ של המערב התיכון, או בחרו בפארק מים מקורה (הפעם תזדקקו לבגד ים באמצע החורף). הנמל מציע בריכות שחייה לאורך הנמל, כולל חופי מים מתוקים ואגם אקו, שם הגלים הרגועים טובים לילדים. פנקו ילדים בבילוי בקריביים באי הידידותי וארובה.

אם אתם מתכננים חופשה עם כל המשפחה

האטרקציות הכי ידידותיות לילדים באמריקה הן הבסיס המושלם. תתפלאו מוונדרטוריום, תיאטרון הקסמים של ריק ווילקוקס או סיור ציוצים לילדים ידידותי לילדים. קניון אמריקה משלב אטרקציות ידידותיות לילדים, קניות נהדרות ופארק שעשועים מתחת לגג ענק אחד – מה שהופך אותו לאחת התוכניות הקלות ביותר לחופשה משפחתית בארה"ב. פגשו את חיי הדגים והחיים הימיים באקווריום של מינסוטה לתצפית על נשר על העולם או טסו ברחבי הארץ בטיסה רב חושית כדי לראות את המשפחה שלכם באתגר חדר הבריחה המדהים לפני שאתם עוזבים את הקניון.

בקר באחוזה היסטורית בעמק ההדסון

להישאר בחווה בצפון מדינת ניו יורק, לטייל בהרי קטסקיל, להשתזף בחופי לונג איילנד או לבקר באתר נופש בשירות מלא באגם ג'ורג ', ניו יורק. יש כל כך הרבה מקומות מדהימים בניו יורק שתוכלו לתכנן חופשה בסוף השבוע לילדים לחקור את מדבר אדירונדאק, להשתכשך על מגלשת מים או להירגע על אגם שליו עם נוף. יש כאן כל כך הרבה מה לעשות, בין אם אתה קופץ על סירה לשחות, לדוג או לטייל, לחקור את סרטוגה ספרינגס הסמוכה, או לקחת את ילדיך למנוחה נהדרת כמו Splashwater Kingdom או Fun Park.

ניסינו כמה הפלגות, כולל שייט במלחמת הכוכבים, סיור ביופי והחיה באירופה ומועדון הילדים שלא יאומן. ישנם אזורים רבים השמורים רק למבוגרים, בעוד הילדים עסוקים, אך מועדון הילדים, דיסני קרוזים וחופשות לוקס הם חובה.

אם אתם רוצים שילדיכם יחוו את אותו קסם של החג

הביאו אותם ליעד חופשה משפחתי. עם ביטול ההגבלות של COVID 19 במדינות מסוימות, באזורים מסוימים בעולם ובתחומים רבים בהם קיימים מנדטים למטיילים בינלאומיים, הקיץ הוא זמן מצוין להפוך את הרעיונות המופלאים הללו לחופשות משפחתיות למציאות. אם לא, אנו מתערבים שתזכרו בילויים משפחתיים שהרחיקו את מוחכם הצעיר.

באחד מעשרות המלונות בקנקון

כגון אתר החוף אזול שבריביירה CANCUN, תוכלו לתפוס כיסא נוח ולעולם לא לעזוב את החולות המשיים של הים הקריבי. הפיכת נסיעה עם ילדים לחלקה ככל האפשר. חבל לפספס טיולים למקומות כמו חורבות המאיה של טולום ויעדים בלתי נשכחים רבים אחרים. הישארו עם הגיל הנכון באתר הנופש ארובה מריוט עם בריכה, חדרים מרווחים והקזינו הגדול ביותר באי. תירגעו אחרי יום עמוס באחד ממלונות לוס אנג'לס ידידותיים לילדים.

החוף באתר הנופש Plum

הוא עולם נפרד (שעתיים 45 דקות מניו יורק, [c]): Plum Beach הוא עולם נפרד. מוקף משלושה צדדים במים ובו חופים ופארקים יפהפיים ולא מפותחים, זהו מקום שמושך אליו משפחות, מטיילים, צופים בציפורים, דייגים וכל מי שמחפש קצת טבע לא מפונק.

דילוג לתוכן