מי זכאי להקלות בבחינה הפסיכומטרית

הקדמה: מי זכאי לסעד במסגרת המבחן הפסיכומטרי?

המבחן הפסיכומטרי הוא מכלול מבחנים המשמש למדידת היכולת השכלית, תכונות האישיות והמנה הרגשית של האדם. המבחנים הפסיכומטריים משמשים גם כדי לברר האם האדם מסוגל לבצע עבודה מסוימת.

המבחנים הפסיכומטריים נערכים ממספר סיבות כגון, גיוס, הערכה ומיון.

ישנם שני סוגי הקלות שניתן לתת בבחינה הפסיכומטרית. האחת היא כאשר למועמד יש מוגבלות או מצב רפואי המונעים ממנו לגשת למבחן או כאשר אין לו מספיק זמן להתכונן אליו. אפשרות ההקלה הנוספת היא כאשר הייתה טעות בביצוע הבדיקה אשר עשויה לגרום לתוצאה בלתי הוגנת.

מבחן פסיכומטרי הוא הערכה סטנדרטית המשמשת להערכת הפרופיל והכישורים הפסיכולוגיים של הפרט. הוא משמש לעתים קרובות במסגרות תעסוקה כחלק מתהליך הגיוס.

מבחן פסיכומטרי הוא הערכה סטנדרטית המעריכה את הפרופיל הפסיכולוגי והכישורים של האדם. הוא משמש לעתים קרובות במסגרות תעסוקה כחלק מתהליך הגיוס.

את המבחן הפסיכומטרי ניתן לגשת באופן מקוון או על נייר, הוא נמשך בדרך כלל כשעתיים, והוא מורכב מסדרה של משימות שנועדו למדוד יכולות קוגניטיביות, תכונות אישיות, תחומי עניין, ערכים וגורמים נוספים הקשורים לביצועים בעבודה או לפיתוח קריירה. .

המועמד עשוי להיות זכאי להקלה בבחינה הפסיכומטרית אם אובחן אצלו מצב נפשי אשר לא יאפשר לו

מבוא: כיצד פועלת בדיקת הערכה פסיכומטרית

מבחן פסיכומטרי יכול לשמש כדי למדוד את היכולת הקוגניטיבית של האדם, אישיותו, תחומי העניין ותכונות פסיכולוגיות אחרות. מבחנים אלו משמשים לעתים קרובות במקום העבודה כדי לסייע בזיהוי נקודות החוזק והחולשה של האדם.

המבחן הפסיכומטרי הוא הערכה של אישיותו או כישרונו של האדם. בדרך כלל מסיימים את המבחן באמצעות מילוי שאלון או ביצוע מבחן מחשב. זה יכול להיות מנוהל בשלוש דרכים שונות:

– פנים אל פנים עם הבוחן

– טלפון

– אונליין דרך אתר אינטרנט או אפליקציה

איך עובד מבחן הערכה פסיכומטרי – מבחן פסיכומטרי, מבחן קבלה, מבחן פסיכומטרי

הערכה פסיכומטרית היא סוג של הערכה המשמשת למדידת היכולות המנטליות ותכונות האישיות של הפרט. זה עוזר להעריך את ההתאמה לתפקיד או תפקיד מסוים. זה נעשה על ידי הערכת הכישורים הקוגניטיביים והלא קוגניטיביים. המטרה של סוג זה של הערכה היא לספק מידע על יכולתו של אדם להצליח בתפקיד הספציפי שלו.

ישנם שני סוגי בדיקות המשמשים בדרך כלל למטרה זו:

1) מבחן אישיות – המודד כיצד אנשים מגיבים במצבים שונים 2) מבחן קוגניטיבי – אשר מעריך באיזו מהירות ומדויק מישהו יכול לעבד מידע.

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות ממבחן פסיכומטרי?

ההקלה בבחינה הפסיכומטרית זמינה רק למי שנמצא בצבא והשתחרר רפואית. ההקלה בבחינה הפסיכומטרית היא שירות המסייע ליחידים לקבל את תוצאותיהם ממבחן פסיכומטרי בזמן.

המבחן הפסיכומטרי הוא מבחן שנועד למדוד את היכולות השכליות של האדם. מטרת המבחן היא לברר עד כמה אדם יכול לבצע משימות מסוימות ומהם כישוריו המנטליים.

ההקלה מהבחינה הפסיכומטרית תהיה זמינה למי שאובחנה עם דיסלקציה, אוטיזם או הפרעת קשב וריכוז.

בדרך כלל לוקח לאנשים לקבל את התוצאות מהמבחנים הפסיכומטריים שלהם כשבועיים.
למידע נוסף אודות מי זכאי להקלות בבחינה הפסיכומטרית והקלות פסיכומטרי עליך לגלוש לאתר mtml.co.il

דילוג לתוכן