מתי השתלות שיניים אינן מתאימות

בפרט, עישון קבוע עלול להפריע לתהליך ההחלמה ועלול לפגוע בבריאות החניכיים והעצמות סביב השתל לאורך זמן. זה עוזר לך לא לעשן, לשמור על היגיינת פה טובה, ולהחזיק חניכיים ולסתות בריאות כדי לאבטח את השתלים. בנוסף לבריאות הפה הכללית, דרישה מרכזית להשתלת שיניים היא נוכחות של מספר מספיק של עצמות בלסת.

אם העצם בלסת אינה עמוקה או רחבה מספיק, ייתכן שתידרש השתלת עצם לפני הנחת השתלים. עבור עצם הלסת, רופא השיניים שלך עשוי להציע השתלת עצם כדי להגדיל את עצם הלסת שלך, מה שהופך אותך למועמד.

עליך לדון באפשרות של ביצוע שתלים עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם זה מתאים לך או אם הגדלת עצם קיימת יכולה להפוך השתלות שיניים לביצוע. אם אתה שוקל השתלת שיניים, נא להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם הם מתאימים לך.

יש לפתור בעיות שיניים לפני הנחת השתלים

אם אתה צריך להסיר שיניים, זה גם צריך להיעשות מראש. חולים פוטנציאליים להשתלים צריכים לבצע את ההליך בהקדם האפשרי לאחר אובדן שיניים כדי למנוע איבוד עצם באזור זה. כדי למנוע הסרת השתל, חשוב להגיע לבדיקה מהירה אצל רופא השיניים.

שתל רופף בשבועות הראשונים לאחר DIS, השתל הדנטלי יגדל ויתמזג עם עצם הלסת. תהליך זה נקרא אוסאואינטגרציה והוא קריטי להצלחת השתל בטווח הארוך. אם השתל אינו מחלים עם העצם, המנתח עשוי להסיר אותו.

לאחר שהאזור החלים

האדם יכול לחזור על הליך ההשתלה. פרי-אימפלנטיטיס עלולה לפגוע בחניכיים ובעצמות מסביב לשתל ועלול לגרום לאובדן עצם לאחר מכן או לכשל בשתל. הסיבות לכשל בשתל כוללות מחלת חניכיים, לסת לא מספקת, היגיינת פה לקויה ומצבים רפואיים אחרים. ישנן סיבות רבות לכשל בהשתלות שיניים, ביניהן בריאותו הכללית של המטופל, רמת הטיפול לאחר הניתוח וכישוריו ויכולותיו של רופא השיניים.

אחד ההיבטים המאתגרים של השתלות שיניים הוא מיקום השתל כך שהוא מקיף לחלוטין את העצם. לפעמים המיקום האידיאלי בעצם אינו המיקום האידיאלי עבור השתל.
למידע מורחב בנושא של השתלות שיניים ברחובות ומתי השתלות שיניים אינן מתאימות באפשרותך לגשת לאתר dental-clinics.co.il

לאדם עם מסת עצם נמוכה או צפיפות עצם נמוכה חסר מבנה העצם כדי להחזיק את השתל במקומו. עם זאת, רופא שיניים קוסמטי עשוי להמליץ על ניתוח השתלת עצם למטופלים בריאים עם מסת עצם הלסת מעט פחות מהממוצע.

נדרשים מספר הליכים וזמני החלמה ארוכים לפני שמטופל יוכל ליהנות מהשיניים שלו בשתלים

אנו מבינים שמטופלים רבים מודאגים מהעלות של השתלות שיניים, ולמרות שהעלות הראשונית עשויה להיראות גבוהה, החלפת שן קבועה עשויה בסופו של דבר לגרום לכך שתשלמו פחות עבור טיפול שיניים בעתיד.

היתרונות הגדולים של השתלות שיניים הופכות אותם לטובים משמעותית עבור אנשים שצריכים להחליף שיניים חסרות

עבור רוב המטופלים, שתלים דנטליים הם אפשרות טיפול טובה יותר מכיוון שהם יכולים להגן על הלסתות, לא ירקבו ולתפקד כמו שיניים טבעיות. למעשה, שימוש בשתלים נפוץ יותר עבור מטופלים המרכיבים תותבות מלאות או חלקיות.

כאשר מחוברים לגשר או תותבת

רופאי שיניים שמים פחות שתלים מאשר שיניים. שתלים דנטליים במקומם ומצוידים בשיניים מלאכותיות עוזרים להמשיך לעורר ולתחזק את העצם. כאשר שן נופלת או נשלפת, חלק זה של עצם הלסת מתחיל להידרדר, מה שמסכן את מראה האדם ואת יציבות שיניים אחרות.

ספיגת עצם הלסת או ניוון עלולים לגרום לצניחת הפנים

תנועת שיניים ואובדן שיניים נוסף. עם הזמן, שתל הטיטניום יצמח בחזרה לתוך העצם באופן טבעי, תהליך הנקרא אוסאואינטגרציה. אם יש מספיק עצם כדי לתמוך בשתל, ניתוח שתלים יכול להחליף שן אחת או יותר.

אם אין עצם להנחת השתל, יתכן שיידרש ניתוח השתלת עצם וחניכיים, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול. השתלות עצם יכולות להיות כואבות ויקרים יותר מאשר שתלים פשוטים.

בדרך כלל, כישלון בהשתלה או דחיית ניתוח השתלה מביא לדרישות גבוהות יותר לעבודת שיניים. רופאי שיניים מבינים כי עיכוב או הימנעות כמעט מכל הליך שיניים עלול להזיק בשלב מאוחר יותר בחיים.

שן חסרה במשך 12 חודשים עלולה לגרום לניוון עצם

אם מכניסים שתלים דנטליים בגיל זה, הם יכולים להאט את צמיחת העצם נוספת, מה שיוביל לאי ספיקת עצם ולסיבוכים פוטנציאליים של הפה. ד"ר קולין ניל מהמרכז לרפואת שיניים והשתלות בטוחה, סטראוד מעיר: "לצעירים מתחת לגיל 18 תהיה רקמת עצם לא מפותחת שכן הלסת שלהם עדיין גדלה, לכן בדרך כלל עדיף לדחות את ביצוע השתלים עד שהגדילה שלהם לא תסתיים. . …
למידע נוסף על השתלות שיניים מחיר עליך לבדוק ב- dental-clinics.co.il

ברוב המקרים

כאשר מותקן שתל אחד או מעטים בלבד, השלב הראשון של הטיפול מורכב מהנחת השתל בעצם הלסת וריפוי העצם סביבה. מטופלים שהחליפו את כל השיניים בו זמנית יכולים להתקין שתלים ותותבות ביום אחד, למרות שזמן הריפוי הכולל הוא בדרך כלל בערך זהה (3 חודשים).

שתלים דנטליים יכולים לסייע במניעת בעיות שיניים עתידיות

במיוחד אובדן הדרגתי של הלסת התחתונה הקשורה לאובדן שיניים. שתלים דנטליים יכולים לעזור לשמור על נשיכה בריאה, לשמור על השיניים במקומן ולהפחית את פירוק העצם. בנוסף להחלפת שיניים חסרות, השתלות שיניים יכולות גם לסייע בשיקום וחיזוק מבנה העצם של הלסת, ולאפשר למטופלי שיניים לאכול מזון בריא ולהחזיר את הביטחון לחייך.

בנוסף לתותבות או גשרים

לאנשים רבים יש אפשרות לבצע שתלים דנטליים, המורכבים מעמוד טיטניום המתחבר לעצם הלסת לצורך חוזק ותמיכה, וכתר או שן מלאכותית הנצמדת לעמוד ו נראה כך ומתנהג. בדיוק כמו השן הטבעית שאיבדת. ניתן למקם שתלים מתחת לתותבות קיימות כדי לסייע בייצוב ולתמוך באותן תותבות. בנוסף, מכיוון שהם קבועים, השתלים תמיד מתאימים בצורה מושלמת, בניגוד לתותבות, שאולי צריך להרכיב או להחליף אותם עם הזמן.

כיום

שתלים עם כתרים צמודים הם הטיפול המועדף לאובדן שיניים מכיוון שהם פועלים כמו שיניים טבעיות ומסייעים בשימור מבנה הלסת, ומונעים ניוון עקב אובדן עצם. למרבה המזל, השתלת עצם יכולה לסייע בשיקום חלק מהמבנה החסר, מה שהופך את הנחת שתלים דנטליים באזורים מסוימים לבטוחה וצפויה. הליך מוצלח של השתלת שיניים תלוי במידה רבה בהיותה בעלת מספיק עצם לסת כדי לתמוך בשתל. השתלות עצם. אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים אינם זכאים להשתלת שיניים היא כי אין להם מספיק עצם לסת לתמוך בהם.

הליכי השתלת עצם מבוצעים ממש כאן במשרד

תוך שימוש בטכנולוגיית השיניים העדכנית ביותר כדי להבטיח שעצם הלסת חזקה מספיק כדי לתמוך בשתל דנטלי. תוספות קרסט, שתלים צרים ועוד סוגים שונים של שתלים לפי הצרכים שלך תמיד נוצרים ממש כאן במשרד שלי.

דילוג לתוכן