מתנות לחג שיתאימו לעובדים וללקוחות שלכם

מתנות וירטואליות לעובדים חשובות באירועים מיוחדים, במיוחד אם נגמר לכם הזמן לרכישה פיזית ורוצים לשלוח מתנה משמעותית. מדובר בפריטים מקוונים שאינם דורשים משלוח, יוצרים תחושת חגיגה ומעניקים לעובדים תחושה מיוחדת.

מתנה זו אקסצנטרית כפי שהיא מעשית ואידיאלית לעובדים מפוזרים. שקול לשלוח מתנת חג המולד על הסיפון לאסוף אותי באופן אקראי. במתנה שהיא חלק ממסיבת חג המולד הווירטואלית שלך, סנטה סודי מקוון יכול לסייע בהגברת המורל של העובדים.

מתנה זו תעזור להביא להרפיה לאחר יום עמוס ומלחיץ בעבודה לעובדים היברידיים, כמתנת הערכה צוות ייחודית. מתנה זו היא פרודוקטיביות וחוסך חיים עבור העובדים ההיברידיים שעובדים מרחוק.

מתנות עובדים לעובדים

יחד עם טקטיקות הכרה אחרות, יכולות לעזור לעובדים להרגיש מוערכים ומעורבים במשימה הארגונית. מדובר במתנות הערכה שהעובדים שלך יכולים להשתמש בהם מדי יום. מתנות לעובדים שהעובדים יכולים להציג מביאות לא פחות כיף וערך לחייהן כמו שהן מביאות לחברה שלך.

המתנות הארגוניות הטובות ביותר לעובדים מגיעות בכל הצורות

הגדלים והתקציבים. אם אתה רוצה פריטים שהעובדים יכולים להשתמש בהם לקידום העסק שלך, חפש מתנות המותאמות אישית עם הלוגו או המיתוג של החברה שלך. עובדים יכולים להשתמש במוצרים ממותגים כדרך מצוינת לבנות מודעות למותג באמצעות מתנה שיווקית אמיתית.

הדבר הטוב ביותר בלתת לעובדיך כרטיסי מתנה במתנה לחג המולד הוא שהם יכולים להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. הדבר היחיד שעליך לעשות בכדי לקבל את כרטיס המתנה המושלם הוא להפיץ להם אותם.

אם אתה רוצה שהסווג שלך יגדיל את השיווק שלך

הוצאה רבה מדי על חינמיות עבור לקוחות ועובדים עלולה להזיק לעסק שלך בטווח הארוך. עונת השיא של העסק שלך היא זמן טוב להפיץ מתנות ארגוניות לעובדים כדי להראות את הערכתך על עבודתם הקשה בזמנים עמוסים אלה. המתנות הארגוניות הטובות ביותר לעובדים וללקוחות הן אלה הפוקחות את עיניהן לשניהם.

למשל

נסה לחלק מתנות חברה ללקוחות לימי הולדת או ימי נישואין של החברה. השורה התחתונה היא שהמתנות שלך צריכות לבוא מהלב ולקחת את הזמן כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ומיוחדים, וזה הכי חשוב. מותגים מהימנים משתוקקים לדברים שכולם משתמשים בהם, והשקעה במוצרים איכותיים שגורמים לעובד להרגיש מוערך ומוערך היא דרך מצוינת לשפר את המורל של העובדים ולבנות עבודת צוות.

מאמר זה מיועד ליזמים המחפשים רעיונות למתנות לעובדיהם

מתנות יכולות להגביר את המורל של העובדים ולהעלות את התפוקה במקום העבודה. המעסיקים צריכים לא רק להתאמץ לרכוש מתנות לעובדיהם, אלא שבחירת מתנות מתאימות מסיבה זו יכולה להגיע דרך ארוכה להשפעה מתמשכת על העובדים.

מתנות לעובדים הן מתנות לחברי צוות לחגוג חגים

ימי הולדת, הצלחות, ימי נישואין בעבודה ואירועים מיוחדים אחרים. מעסיקים משתמשים במתנות כדי לחזק את מוסר העבודה ולהגברת המחויבות של העובדים. העובדים שלך לא יסולא בפז לעסק שלך – ומתנות מתחשבות הן דרך מצוינת להביע את הערכתך על עבודתם הקשה.
לעוד מידע בתחום של מתנות לראש השנה ומתנות לחג שיתאימו לעובדים וללקוחות שלכם נא לבקר ב- logogift.co.il

על פי מחקר של AA בנושא מתנות מהירות

95% מהעובדים מייחסים הכרה במקום העבודה לתרבות ארגונית חזקה, חיובית ומחויבת. בעוד 30% מכלל העובדים מרגישים שאינם מוערכים, 45% אומרים כי ערכם בא לידי ביטוי במתנות שהם מקבלים. זה יכול להקשות עוד יותר על התהליך הקשה של מציאת מתנות לעובדים, אך אם אתם רוצים מתנות שלא שוברות את הבנק והעבודה, הן מתאימות להראות שאתם מעריכים עובדים.

החלפת מתנות עם עמיתים יכולה להיות קשה

במיוחד אם לא ראית אותן באופן אישי במשך חודשים. בהתאם לטיפים ולנימוסי החופשה שלנו, כדאי שתשקול מתנות מתחת ל -50 $ לעוזרים, מכיוון שסביר יותר שהם יעבדו איתך מאשר לקנות לעובדים או לעמיתים אחרים, ו -50 $ עשויים להיראות מעט מוגזמים. שיבוש זרימת העבודה על ידי מתנת מתנות לעובדים יכול לגרום לאחרים להרגיש לא בנוח, להסיח את הדעת או להעריך פחות ערך.

אם יש לך תקציב יוקרתי ותקבל מתנה לחג לעובד, לתת לו בקבוק יין נחמד אין שני לו. אתה יכול להוסיף אותו לסל המתנה לחג המולד שלך, או שאתה יכול לתת משהו אחר לגמרי לעובד שלך. תן להם גם צ'ק, כי חלק מהצוות אוהב יין, אפילו גנבים.

כפי שקורה לעתים קרובות, ערב חג המולד הוא הזמן המושלם להעריך עמיתים ועובדים. אך לפני שתעשה זאת, הקפד להיצמד למתנת העובד המושלמת שלא תשרוף לך את הכיס. האביזר שניתן למצוא על כל שולחן של העובדים קרוב לליבם: ספל קפה.

עט מותאם אישית

הוא מתנה נצחית לכל עובד ומושלם לעובד חדש שיצטרף למשרד ביום העבודה הראשון שלו. עובדים חדשים מוצאים שהפתקים הדביקים האלה נוחים ונוחים. לוח עכבר מותאם אישית – בין אם אתה עובד כל היום על המחשב שלך או רק נהנה עם לוח עכבר מותאם אישית המציג תמונת חברה או לוגו, זהו תוספת מהנה ויצירתית לכל משרד.

אוזניות טובות יכולות לעזור להטביע רעשי רקע ומהוות מתנה שימושית לעובדים העובדים מהבית או מנהלים שיחות ועידה

אוזניות אלו איכותיות ויכולות לשפר את שמיעתך בעת האזנה למוסיקה במהלך פגישות וירטואליות. כיסא תומך ונוח אינו אופייני, אך הוא יכול להיות מתנת חג מולד בלתי נשכחת לעובדים שיאהבו את כל המשרד.

דילוג לתוכן