סידור בלונים מחיר

קשתות אלה עולות בין 250 ל -1,200 דולר, תלוי בגודל, במורכבות ובסגנון של קשת הבלון. עבור רוב זרי הבלונים המלאים באוויר, שנעים בין 10 $ ל -20 $ לרגל לינארית, המחירים נעים בין $ 5 / רגל לינארית בלבד לקשת הליום פשוטה ל -90 $ / רגל לינארית לתצוגת קשת אורגנית. כבר דנו במחיר קשתות הליום ובקשת הבלונים הסטנדרטית עם עיצוב קלאסי, ועכשיו המחירים על מפל האפשרויות לקשתות בלונים אורגניות.

לרוב חברות עיצוב הבלונים יש סוג של מדריך מחירים זמין עבור קשתות בלונים. להלן תיאור מחירי עיצוב הבלונים שלנו במונחי עלויות עסקיות, עלויות שירות והפריטים שתוכל להזמין.

אנו מציעים ייעוץ טלפוני ראשוני חינם עם לקוחותינו על מנת שנוכל לקבוע את צרכיך ולקבוע מחירים מדויקים לקישוטי בלונים. אנו נושאים מלאי גדול של בלונים בכל הגדלים, הצורות והצבעים, כך שאין סיכוי שלא נשתף אתכם פעולה.

קישוט בלוני מסיבות

הוא דרך מצוינת להדגיש את האירוע שלך. מקשתות בלונים ועד מרכזי בלונים, זה הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהוא יישאר בלתי נשכח. אירועי מסיבות יכולים לעזור לך ליצור את תכונת מסיבת הבלונים המושלמת על מנת להבטיח שהיא מחמיאה לנושא ולאווירה של האירוע שלך.

אם לאירוע שלך יש חדר מלא בלונים צבעוניים או קישוטים או דרך חסכונית לקחת את האירוע שלך לשלב הבא, אנו מוכנים לאתגר של החיית החזון שלך לחיים.

קשתות בלון

זרי בלונים ומרכזי בלונים מוצגים בחתונות רבות, אירועי חברה, מסיבות כלה ואירועים אחרים. אנו מתמחים בטרנדים חדשים, עיצובים יצירתיים, עיצוב בלונים קלאסי (המכונה בדרך כלל עמוד, קשת מקבצים, קשת קישור או זר בלון פשוט). זרי בלונים וקשתות הם דרך מצוינת להוסיף גורם וואו לאירוע שלכם.

זרי בלונים מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח להפוך את העיטור שלהם ליצירת אמנות

זרים וקשתות אורגניות שונים לחלוטין מהצורות האופייניות של עיטור הבלון. אלה פסלי בלונים בהזמנה חופשית שיכולים להגיע לכל מקום שתרצו, בין אם הם קטנים או גדולים.

זרי בלונים מותאמים אישית בסגנונות מסורתיים ואורגניים כאחד מחושבים לכל רגל בהתאם למאמץ וסוג הבלון המשמש

זרי בלון לטקס מסורתיים עולים בין 10 ל -12 דולר לכל רגל, בעוד זרים אורגניים יקרים יותר. עם יקום של צבעים וגדלים הניתנים להתאמה אישית, זרי בלונים מושלמים לאירועים ואירועים פנימיים וחיצוניים.

אנו נושאים בלוני לטקס במגוון צבעים שיתאימו לצבע ולנושא שלך ונוכל להוסיף בלוני מילאר להשלמת החרטום. אירועי בלונים הם גם סידורי אכילה, כך שתוכל להפוך מתנות פירות למשהו מיוחד על ידי הוספת בלון למשלוח.

סידורי עמוד בלון שיושבים על הקרקע עולים 40 עד 110 דולר או יותר

בעוד שקשתות בלון עולות 75 עד 500 דולר או יותר, תלוי בצורה ובגודל. קשתות בסיסיות של בלון יוצא דופן ממסצ'וסטס מתחילות ב -250 $ עד 650 $ לכל רגל לינארית, עם מינימום של 100 $ לקישוט עם קשתות ועמודים.

ד"ר Balloonatic בקליפורניה גובה 30 $ עבור חברת בלונים ו -2 עד $ 100 עבור קשת עוגת חתונה

עמוד באורך שישה מטרים של בלוני לטקס עם בלוני מיילר דקורטיביים עולה 75 דולר מחברת בלוני הוואי. מחיר בלוני נייר כסף משתנה בהתאם למילוים בהליום או באוויר, אך בלוני נייר מלאים באוויר (18 $) עולים 12 עד 20 דולר ומלאים לחלוטין בהליום.

מעצבי בלונים עובדים עם לקוחות כדי לפתח עיצוב רצוי הכולל את גודל וסגנון קישוט הבלונים, סוג וצבע ומספר בלונים לשימוש.

בלונים משמשים לבניית עמודים וקשתות עם אוויר והליום

חופות בלונים ורחבות ריקודים עם הליום. עמודים גבוהים מאירים את החדר ומספקים אווירה עם בלונים תפורים ומחזקים את המסר והנושא שלכם. אנו מעצבים את הקשתות ברמזים מתולתלים, פרחים, אורות, בלונים ובעלי חיים.

רוב האנשים שמבקשים קשתות בלונים אורגניות רוצים עמוד בלון אורגני עם פיסות תפאורה אורגניות נוספות

כדי שייראה יפה. קשתות אורגניות הן באותו גודל, אך ביום סוער המסגרת הנדרשת יכולה לעלות על 650 $. החרטום המוצג לעיל הוא קשת מחוברת נושאית עם ענן בלון נוסף על גבי דבורה על בסיס.
עבור עוד מידע בתחום של סידור בלונים מחיר כדאי לבדוק ב- bjump.co.il

זכור כי מסכי מחשב שונים

מערכות הפעלה, דפדפני אינטרנט שונים, תכונות צבע שונות ומסננים בטוחים לתמונות עשויים שלא להעלות את אותן הציפיות כמו בלון שנראה באופן אישי או מקרוב. חשוב שתודיע לנו אם האירוע שלך מתקיים מרחוק ותשקול כיצד אנו יכולים להתאים את עלויות הנסיעה שלנו כדי לספק מחירים מדויקים לקישוטי בלונים. השווה את המחירים שלנו עם בלונים אותם תוכל לאסוף בחנות המסיבות או בחנות החומרה המקומית שלך.

שירותי חצר של דרום בנד, צפון אינדיאנה ומישיגן שמסביב היו החצר בעיצוב הבלונים של המפה מאז 2011, כך שתוכל להיות בטוח שאנחנו יודעים בדיוק אילו שאלות לשאול.

דילוג לתוכן