ספא מפנק במיוחד לזוגות

חבילת ספא לשניים היא דרך מצוינת לבלות יחד תוך הנאה מפינוק. יום בספא לשניים פירושו ליהנות מהזוגיות ולהירגע. יום הולדת בספא Stonebriar הוא הדרך המושלמת לשלב חברות ויוקרה.

רחצה של תינוק בספא Stonebriar

הוא השילוב המושלם בין שירות מהשורה הראשונה ופינוק בסביבה שקטה ומרגיעה. ביקור בספא במהלך היום הוא דבר שכיף לעשות בעיר החטאים, אז הכינו משהו מיוחד לזוגות. Wynn Spa Wynn Spa הוא אחד מספא היום הטובים בלאס וגאס והספא הראשון באזור שקיבל פרס חמישה כוכבים של פורבס.

אם אתה רוצה להתפנק לגמרי

הדרן ספא בדרן לאס וגאס הדרן לאס וגאס הוא הספא הטוב ביותר בסין סיטי NV. כאחד ממלונות הספא הטובים ביותר בלאס וגאס, Spa Bellagio מציע עיסויים וטיפולי פנים לצד הבריכה, כמו גם מרכז כושר וסלון. קניון ראנץ' הוא מלון ספא מפורסם בעולם בעיר החטאים עם שיעורי כושר, מספרות, קפה בריא וטיפולי ספא מזרחיים, כך ששווה לבקר בו ליום שלם. ספא יום אמיתי המציע טיפולי גוף, עיסויים וטיפולי פנים, כמו גם שעווה, מניקור ופדיקור.

בנוסף לעיסויים

ספא Immerse מציע עטיפת גוף, מניקור ופדיקור, טיפולי פנים, שעווה, שירותי גברים, שיער ואיפור כלה ומבצעים מיוחדים. תוספי מזון המיועדים לספק ויטמינים, אנזימים ומרכיבים נוספים מועילים זמינים לרוב טיפולי הגוף, העיסויים וטיפולי הפנים (Bliss Spa מציע גם שעווה, מניקור ופדיקור) ויש לך אפשרות לשלב שירותים בדרכים המעניקות תמורה טובה. אם תרצו טיפולי פנים, עיסויים, פדיקור וטיפולי ספא שונים, יש לנו חבילה עבורכם. בין אם אתם בירח הדבש שלכם או סתם נרגעים לפני החתונה שלכם, ריכזנו שבעה טיפולי זוגות יצירתיים שחורגים משולחן העיסוי.

אם בן הזוג שלך חדש בטיפולי ספא

עיסוי זוגי הוא היכרות מצוינת. השאירו בצד את ספרי תכנון החתונה של לילה אחד והזמינו את אחד מהעיסויים הזוגיים וריטריטים בספא. הפגת מתחים ומתח עם עיסוי גוף מלא בהתאמה אישית, או צא הכל עם אחת מחבילות הספא, כל אחת כוללת מספר שעות של טיפולים.

אם תקבל לפחות שעה אחת של טיפול

תהיה לך גישה חופשית לכל שירותי הספא והבריאות לאורך כל היום. הספא מציע מבחר נאה של טיפולי ספא מענגים אחרים שבטוח ישאירו אתכם רגועים, מלאי אנרגיה ומתחדשים. למרות שנהניתי מאוד מהעיסוי המקצועי שלי, גולת הכותרת הגיעה מאוחר יותר כאשר חברי ואני נהנינו מהזמן שלנו על מרפסת הספא עם בריכת אינסוף וג'קוזי.

בעוד בחדרי ספא אחרים היה מעט או ללא חומר קריאה, בספא המרווח הזה היו שפע של מגזינים ראויים לאסקפיסטיים. כמו ספא במלון, יש הרבה מה להתאים בחלל קטן: חדר המנוחה וחדר ההלבשה קומפקטיים ואינם מיועדים לעיכובים.

יתמזל מזלכם לפנק את עצמכם בכל אחת מחמש הפינות של ספא זוגות זה

כאשר קירות הזזה שבדרך כלל מפרידים בין חדרי טיפול נפרדים נפתחים לחשוף מיטות זו לצד זו. בפרטיות של סוויטת ספא ייעודית לזוגות, גלה שולחנות עיסוי כפולים, ג'קוזי עם מספיק מקום לשניים ותא מקלחת. בחדר ההלבשה של אנושקה ספא יש חדרי הלבשה נפרדים כדי להפוך את יום הספא שלכם לאינטימי.
למידע מורחב בתחום של ספא מפנק במיוחד לזוגות באפשרותך לגלוש לאתר flamingospa.co.il

מבקרים בפעם הראשונה ב-W Hotels מודאגים לעתים קרובות מכך שאזורי המים החד-מיניים

שבהם יש "בריכות" עם סילונים לעיסוי הרגליים, הכתפיים ושאר חלקי הגוף, חשופים בלבד. המנכ"ל וושינגטון אומר שגברים ונשים נהנים מטיפולים כגון עיסויי צ'אקרה ארומתרפיים; הספא Woodhouse Day Spa דטרויט נותן מענה לקבוצות ילדים במסיבות רווקים ולזוגות המחפשים חופשה רומנטית. כך או כך, Woodhouse שמחה לעבוד עם לקוחות כדי לענות על כל הצרכים שלהם.

בספא PANPURI בפארק הייאט בנגקוק

3 חבילות זמינות לכל הזוגות והיחידים להתפנק. הם מציעים כמה מהטיפולים היוקרתיים ביותר בסטריפ, כולל עיסויים לצד הבריכה, ג'קוזי, טיפולי פנים מרעננים וחבילות וסוויטות זוגיות. ספא הזוגות מציע עיסוי זוגי שוודי בן 60 דקות של אושר טהור. חבילת Stay Cation כוללת עיסוי של 50 דקות במלח או אבנים, 50 דקות מניקור או פדיקור, גישה לבריכה התרמית וארוחת צהריים.

מלונות בנגקוק מציעים מגוון טיפולי ספא רומנטיים לזוגות עם הטבות מיוחדות לזמן מוגבל בלבד. קל לבלות יום עם חברים על ידי פניה לאתר הנופש והספא Salamander. אין דרך טובה יותר להתאוורר מחופשת ספא זוגית מרגיעה בפנסילבניה.

סוויטות Retreat Suite לזוגות הפכו את טיול הספא שלכם לסוף שבוע ארוך של מסיבות עם חבילה יוקרתית זו בספא Sun Valley עם נוף פנורמי של הר בלסם

כדי להפוך את שהותכם למהנה עוד יותר, האחוזה הצרפתית פיתחה עבורכם מספר חבילות ספא ללילה. בטירת האבן המקסימה שלנו תוכלו ליהנות מהכל, מחדרים אלגנטיים ועד לטיפולי ספא איכותיים שלא תשכחו במהרה.

טיפול יוקרתי זה משלב את פדיקור השמפניה הדרומי ביותר עם מניקור הפינו נואר שלנו להנאה ורגיעה אולטימטיבית

ספא Spruce Point Inn כולל חמישה חדרי טיפולים, ג'קוזי פרטי ומרפסת פרטית בה תוכלו להירגע לאחר הטיפולים שלכם. היכנסו לספא פורבס 5 כוכבים ונסה משהו חדש, כמו מתיחות תאילנדי ועיסוי רקמות עמוק או טיפול אלוורה מרענן.

דילוג לתוכן