פריצת מנעולים באזור המרכז

הקדמה: מהו מנעול?

מנעול הוא מכשיר המגביל את תנועתו של מנגנון, בדרך כלל כדי למנוע שימוש לא מכוון או כדי להגן על המנגנון מפני נזק.

מנעולים הם מכשירים מכניים המשמשים למטרות אבטחה. הם משמשים בדרך כלל על דלתות וחלונות. ניתן למצוא מנעולים גם על מזוודות וסוגים אחרים של מזוודות, כמו גם במקומות רבים אחרים.

מנעול הוא מכשיר מכני או אלקטרוני המשמש לאבטחת דלת, חלון, מכולה או חפץ אחר. מנעולים נועדו בדרך כלל להיות מופעלים על ידי שימוש במפתח או שילוב.

המנעולים הראשונים נוצרו במצרים העתיקה וברומא. הם היו עשויים מחומרי עץ ואבן. עם הזמן פותחו טכנולוגיות חדשות לייצור מנעולים עם עיצובים מתוחכמים יותר. לדוגמה, המצאת מנעול המתכת הראשון במאה ה-9 אפשרה לאנשים לאחסן את חפציהם בצורה בטוחה יותר מבעבר.

ישנם סוגים רבים של מנעולים שניתן למצוא היום בשוק: מנעולי תליה, בריחים, מנעולי ידיות, מנעולי מנוף וכו'.

לחלק מהמנעולים הללו יש מאפיינים מיוחדים כמו זיהוי טביעת אצבע וכניסה ללא מפתח שהופכים אותם לנחשקים לשימוש באזורי אבטחה גבוהים כמו בנקים ובתי כלא.

סוגים שונים של מנעולים

איסוף מנעולים הוא תהליך של פתיחת מנעול על ידי בדיקה ותפעול של הרכיבים הפנימיים של המנעול או המשטחים החיצוניים שלו. מנעול שנבחר היטב לא יראה שום סימני חבלה, כך שניתן להשתמש בו בפעולות סמויות וגם לא סמויות.

ישנם שני סוגים עיקריים של מנעולים: מנעולי סיכות ומנעולי ופל. מנעולי סיכות נפוצים יותר ממנעולי רקיק, שיש להם היסטוריה ארוכה ביישומי אבטחה גבוהים כגון כספות וכספות.

סוג המנעול הנפוץ ביותר הוא בריח. מנעול מסוג זה מותקן בחלק הפנימי של הדלת ויש לו בריח מתכת המחליק למקומו כאשר הדלת סגורה. הבורג יוצא מהדלת אל תוך חור במסגרת, ומונע מאף אחד לפתוח אותה.

מנעולי צילינדר הם גם סוגים נפוצים של מנעולים המשמשים בדלתות. הם מותקנים בצד החיצוני של הדלת ויש להם צילינדר מסתובב עם פינים שניתן להזיז למעלה או למטה כדי לפתוח אותו.

מנעולי דש נפוצים פחות מסוגים אחרים, אך ניתן למצוא אותם בחלק מהדלתות במבני ציבור. הם פועלים על ידי שני חלקים שצריך לדחוף זה לזה כדי לפתוח אותו; חלק אחד מחובר לדלת, בעוד חלק אחר מחובר לבגד שלך כדי שלא תאבד אותו.

פריצת מנעולים מסוגים שונים ללא מפתח

בחירת מנעולים היא מיומנות שכל אחד יכול ללמוד. מאמר זה יכסה את היסודות של איסוף מנעולים, ולאחר מכן יספק כמה טיפים כיצד לבחור מנעולים באזור המרכז.

מאמר זה עוסק כיצד לפרוץ מנעולים ללא מפתח. סוג המנעול הראשון בו נדון הוא מנעולים ללא מפתח.

סוג המנעולים השני בו נדון הם מנעולים. מנעולים הם מנעולים בעלי שאקל ולרוב מגיעים עם שרשרת או כבל מחוברים. ניתן לפתוח אותם על ידי הרמת השאקל והכנסת משהו לתוך החור כדי לדחוף את מנגנון הנעילה כלפי מטה ולפתוח אותו למעלה.

סוג המנעולים השלישי בו נדון הם מנעולים קומבינציה. סוגים אלה של מנעולים דורשים ממך להיכנס ברצף מסוים על מנת לפתוח אותם, בדרך כלל מורכב ממספרים או סמלים על החוגות בתוך המנעול.

הסוג הרביעי של מנעולים בו נדון הם מנעולי תליה משולבים, שפועלים באותה צורה כמו מנעולי קומבינציה, אך עם שאקל נוסף לאבטחת פריטים יחד כגון כבלים או שרשראות.

כלים לבחירת מנעולים שתזדקק לסוגי מנעולים שונים

מאמר זה עוסק באיסוף מנעולים באזור המרכז. זה ייתן לך רשימה של כלים שתצטרך כדי לבחור את המנעול המתאים לצרכים שלך.

בחירת מנעולים היא לא קלה כמו שזה נשמע. אתה צריך את הכלים והידע הנכונים כדי לעשות זאת בהצלחה. המאמר יספק לכם רשימה של כלים הדרושים לבחירת מנעולים, וגם יספר לכם אילו סוגי מנעולים לבחור אם אתם רוצים לבחור אותם.

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת מנעול ללא המפתח המקורי. מנעולים נקטפים בדרך כלל עם סט של מרים, אבל לפעמים הם נקטפים באמצעות כלים אחרים. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים ולכל סוג יש סט כלים משלו שניתן להשתמש בהם כדי לבחור אותו.

אין דרך אחת לבחור מנעולים, אבל יש כמה טכניקות בסיסיות שיעבדו עבור רוב המנעולים. השלב הראשון הוא זיהוי סוג המנעול ולאחר מכן בחירת הכלי המתאים עבורו.

איך לעבור מנעולי ידית דלת באזור המרכז ללא מפתח?

בחירת מנעולים היא מיומנות שלוקח זמן ללמוד. זה לא משהו שאפשר לעשות ביום או יומיים. כדי להפוך למומחה, אתה צריך להתאמן ולתרגל שוב.

תהליך איסוף המנעול מתחיל בזיהוי סוג המנעול והכלים הנדרשים לעבודה. סט כלים בסיסי כולל מפתח מתח, פיק ומגרפה. לאחר שזיהיתם את סוג המנעול ורכשתם את כל הכלים הדרושים, תוכלו להתחיל להתאמן על מנעולים בעלי מנגנונים דומים

מנעולים באזור המרכז מהווים אתגר לפורצים. ישנם מנעולי ידיות רבים שניתן לפתוח בעזרת מפתח, אך יש גם כאלה שלא. במאמר זה נדון כיצד לעבור את המנעולים הללו ללא מפתח.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסתכל על המנעול ולראות אם יש לו וו או אין. אם כן, תצטרך להשתמש בחפץ עם קצה מחודד ולדחוף את הקרס למעלה ולמטה עד שהוא משחרר את הבריח. אתה יכול גם להשתמש באצבעות שלך אם יש לך ציפורניים ארוכות כדי לעשות את העבודה הזו במקום החפץ עם קצה מחודד.

אם אין וו על המנעול, אז תצטרכו להשתמש באצבעותיכם או בחפץ בעל קצה שטוח על מנת ללחוץ כלפי מטה על צד אחד של המנעול תוך סיבובו בזווית בצד השני.

 

מנעולן מוסמך בתל אביב והסביבה

דילוג לתוכן