תקליטי מוזיקת היפ הופ

Young Money הוא שם הולם ללייבל הזה מכיוון שהוא הלייבל הצעיר ביותר ברשימה. המטרה של הלייבלים הייתה לשחרר מוזיקת היפ הופ כנה ללא אותו דגש על הצלחה מסיבית כמו מספר לייבלים אחרים ברשימה זו. Ruffhouse Records, כמו כל לייבל אחר ברשימת חברות התקליטים המצליחות ביותר, נשאר נאמן להיפ הופ האמיתי.

בסוף שנות ה-80, Def Jam שלטה בסצנת ההיפ הופ עם אמנים כמו Slick Rick, LL Cool J ו-Public Enemy. מרשימה עוד יותר, לעומת זאת, הייתה היכולת שלהם לשמור על מיקומם בצמרת, למרות השינויים הרבים במשחק ההיפ הופ במהלך השנים.

הנה, אספנו 10 אלבומי היפ הופ חיוניים שכל אספן צריך לקבל. בין אם אתם אוהבים להאזין להיפ הופ, ג'אז, ראפ, פופ או פאנק, בהחלט תמצאו תקליטי ויניל בלעדיים תחת אותה קורת גג.

למרות שהלייבל הפך לפופולרי יותר מאז

אין ספק בחשיבותם בהתפתחות ההיפ הופ ובמעמדם כאחת מחברות התקליטים המצליחות ביותר. Nas-Illmatic (קולומביה, 1994) Nas-Illmatic (קולומביה, 1994) בתחילת שנות ה-90, הופיע הראפ של החוף המערבי ו-Death Row Records הפכה את לוס אנג'לס למוזיקת ההיפ-הופ החדשה. לאחר ההצלחה המדהימה של "Slim Shady LP" של Ems, אמינם ופול רוזנברג הקימו את המותג והוציאו כמה מאלבומי ההיפ-הופ הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

ודא שיש לך גם את אחד הפטיפונים הטובים ביותר לשחק בהם

או אחד הפטיפונים התקציביים הטובים ביותר אם יש לך תקציב. קאש מאני רקורדס הוציאה קלאסיקות היפ הופ הרבה לפני שליל וויין פרץ למקום כסמל שהוא הפך מאז. מכאן נובע שההיפ הופ, ששורשיו במערכי הפטיפון הכפולים שנמצאו במסיבות בניו יורק, נמצא בשיאו בזכות גרובי הוויניל העשירים שלו.

עד 1992

המוזיקה השתנתה שוב, במידה רבה הודות לחרוזים החכמים של Public Enemys ולשכבות הפנומנליות של דגימות פאנק באלבום הזה, הראשון של מה שנקרא גל G-Funk (שים לב pun P-Funk, או Parliament-Funkadelic, קבוצה שסיפקה צלילים רבים). Roc-A-Fella Records, שהוקמה על ידי ג'יי זי, מחזיקה בכמה מאלבומי הראפ הטובים ביותר בעשור האחרון.
לעוד מידע אודות תקליטי מוזיקת היפ הופ עליך לגלוש לאתר streetbeat.co.il

ל-Black Bastards יש כמה רצועות ששומרות על הסאונד הג'אזי יותר של האלבום הראשון

אבל הן בדרך כלל קצת יותר גולמיות, ומאזנות בצורה מושלמת את הסגנון הקודם שלהן עם אווירת ההיפ-הופ הסולידית של תחילת שנות ה-90. ההיפ הופ מעולם לא עשה חיים קלים יותר לנשים, אבל אלבום הבכורה שובר הטאבו של Salt-N-Pepas לא היה רק אבן דרך מסחרית (אלבום הראפ הנשי הראשון שהגיע לפלטינה). הוא גם היה ראוי. אלבום המחווה הקלאסי של סקוט לה רוקה – הכולל קלאסיקות ורמיקסים של BDP – שוחרר במקור כסט 2LP שנערך לאחר שחלוצי ההיפ הופ בדרום ברונקס ירו במותם.

היפ הופ לא תמיד מתאים לאלבומים

במידה רבה בגלל תרבות הריקוד המורכבת ממילוי רחב של רצפה, מיקסים משתנים, רצועות חדשות או להיטי מאסטר חד פעמיים פשוטים. מכיוון שהיו להם כמה מכוכבי הראפ המפורסמים ביותר מדי שנה, הם נמצאים בראש הרשימה הזו. אנו מעריכים שבריטניה הפיקה את חלקה ההוגן של אמני ראפ בעלי המצאה פראית – מ-Masive Attack ל-Tricky, The Streets and Roots Manuva ועד ל-Plan B ו-Dizze Rascal, אפילו כוכבי הזוהמה של היום כמו סקפטה – אבל הם לא יושבים. קל מבפנים, רק בקפסולת היפ הופ.

עם זאת, LP זה בן 12 רצועות הוביל את תור הזהב של ההיפ-הופ, והדיח את התפיסה שהז'אנר הוא אופנה כיוון שהגיע לשיא במקום ה-10 במצעד האמריקאי.

וינילים ידועים בצליל הצלול שלהם בהשוואה לתקליטורי MP3 או תקליטורים

גולמי, אכזרי ואפל, DMX לא הזדעזע מהסערה של צילומי הראפ האחרונים, אבל הוא מערבב את האיום המכוער שלו עם נצרות מחויבת (כביכול), ומעניק לדמותו הילה של ג'וני היפ-הופ. כסף מזומן. Aftermath לא רק חתם עם אמינם, אלא עזר לו ליצור לייבל משלו, Shady Records, שממשיך להפיק מוזיקה נהדרת.

אם Jaz Z תשיג את אותה הצלחה כמו רבים מהעסקים שלה

Roc-A-Fella ימשיך לצמוח בהצלחה ברשימה זו. עם The Corner בהשתתפות The Last Poets ו-They Say בכיכובו של ג'ון לג'נד, הוא מכיל, חם וחדשני, אך עם זאת דוגמה צמודה ונדירה מאוד לכמה LP היפ הופ מודרני רועש ומגוון. יחד עם כמה מגדולי האמנים של הדור הזה כמו Nas, Jaz Z ו-Kayne Def, Jam הפך ללהיט בסצנת התקליטים. Just-Ice Back To The Old School (מהדורת 35 שנה) (יום חנות התקליטים 2021) Fresh / Get On Down, 1986.

זה לא אלבום דתי כשלעצמו

אבל הוא עדיין נשמע רוחני חיובי. למרבה הצער, ההרכב הנוכחי של Bad Boys לא כל כך מרשים. Replica LP חדש … $ 22.99 CD $ 24.99 … $ 13.99) האלבום שלאחר המוות של Powerful DMX הוא ביטוי חד משמעי לקריירה שלו, מהמנוני רחוב קשים וזועמים ועד וידויים עמוקים ותחנונים למשפחה. DJ Abilities Phonograph Phoenix (הדפס ויניל סגול שקוף – הורדה) Rhymesayers, 2021.

גרסאות חלופיות, רמיקסים של BDP ופוטפורי מהתקופה הקלאסית יותר של סוף שנות ה-80. JD Welcome 2 Detroit (12 "x 7" סט יחיד) BBE (בריטניה), 2001. אנחנו לא צריכים לספר לכם על הקלאסיקה הזו, אבל תמיד יהיה טוב לחזור עליה.

דילוג לתוכן