איך להפוך לסוחר באמזון

הגשמה על ידי אמזון היא תוכנית המאפשרת לאמזון לקנות, לארוז, לשלוח ולשרת את המוצרים שאתה מוכר באמזון. חלק מכם עשויים להיות רגילים לתוצר של FBM ואחרים, אז בואו נפרק את זה כדי להבין אותו טוב יותר.

אם אתה מוכר יחיד

אתה רק צריך לרשום את המוצרים שלך בנפרד בשוק האמזונס. הגשמה על ידי אמזון היא אפשרות הגשמה שמוכרים בוחרים עבור המוצרים שלהם. המוכרים יכולים לשנות את מספר המוצרים שהם בוחרים למכור באמצעות FBA בהתבסס על השוליים שלהם, קטגוריות המוצרים ומשתני הספקים הקשורים אליהם.

סוגים מסוימים של מוצרים

כגון ביגוד, תומכים בווריאציות בגודל ובצבע באוסף אחד. אם, לעומת זאת, אתה מוכר מקצועי, תוכל לרשום את המוצרים שלך בקבוצות גדולות יותר. מוכרים מקצועיים הם מוכרים שמתכננים לרשום יותר מכמה מוצרים ומצפים להפוך למוכרים קבועים בעתיד, בעוד שמוכרים בודדים או מוכרים עם מלאי קטן של מוצרים שהם רוצים למכור עושים הכל בבת אחת.

רק מוכרים מקצועיים פונים ומורשים לרשום ולמכור עשרות קטגוריות מוצרים ממש על סף דלת אמזון

למעט כמה יוצאים מן הכלל הקטנים, רק מוכרים מקצועיים יכולים ליצור רישומים חדשים למוצרים שמעולם לא הוצעו באמזון. מוכרים בודדים יכולים להוסיף את הרישומים שלהם לרישומים שנוצרו על ידי אמזון.
למידע נוסף אודות קורס אמזון מקצועי ואיך להפוך לסוחר באמזון נא להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il

מכירה באמזון

היא אופציה המתאימה מאוד למוכרים שרוצים למכור באמזון ולנצל נוכחות חזקה יותר ויתרונות אחרים של השוק של אמזון. מוכרים שמוכרים ישירות באמזון נמנעים מכאבי הראש והלוגיסטיקה המגבילים את היקפם ויכולתם לשווק מוצרים. בנוסף, אמזון נהנית מהתשלום החודשי בסך 39.99 $ שהוא מקבל ממך וסביר להניח שתרוויח עבורך יותר כסף בהפניות כשתתחיל למכור מוצרים.

לפני שתתחיל לרשום מוצרים באמזון

ישנה בעיה מנהלית חשובה שמוכרים חדשים מתעלמים ממנה לעתים קרובות. טריק ישן הוא קודם כל ללכת לאמזון ולראות מה הם המוצרים הפופולריים והנמכרים ביותר באתר. עליך לזכור שמידע זה הוא דינאמי ושרשימת המוצרים הפופולריים באתר מתעדכנת מדי יום.

קיימת עקומת למידה בקביעת אופן המכירה באמזון

אך ברגע שמבינים את העניין, מכירה באמזון היא פשוטה ואינטואיטיבית. לאחר שתגדיר את חשבון הספק שלך, תוכל להפעיל את הכדור על ידי העלאת המוצרים שלך למכירה בשוק אמזון. ברגע שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לספק מידע כלשהו, תוכל לגשת ללוח המחוונים המרכזי של הספק שלך, שם תוכל להתחיל לרשום מוצרים ולמכור אותם באתר.

אמזון מוכר מרכז תהיה החבר הכי טוב שלך לכל המסע שלך כקמעונאי באמזון

באמצעות Seller Central, תוכל לנהל את חשבון אמזון שלך כמוכר ולפקח על ביצועי המכירות, ההיסטוריה, הדירוגים ומדדי מפתח אחרים המגדירים את הצלחת העסק שלך. בנוסף למדדים אלה, ניתן להשתמש ב- Seller Central ליצירת פרסומות עבור המוצרים שלך.

כאשר אתה מוכר באמזון

אתה מתחרה עם מוכרים אחרים שמוכרים לך מוצרים דומים, ולכן חשוב לבלוט. בפוסט זה נתאר כיצד פועלים סוחרי הגשמה של אמזון, היתרונות והחסרונות של סוחר מילוי הזמנות של אמזון, חלופות לאמזון, מה הם עושים טוב יותר משאר שירותי הגשמת אמזון וכיצד לגדל את העסק שלך. ההבדל בין סיטונאי לסיטונאי מותג פרטי הוא שאתה קונה מוצרים ממותג מבוסס ומוכר אותם תחת המותג שלהם ובהסכמתם.

בשיטה זו

אתה שולח את המוצרים שלך מהחנות למרכז הגשמת אמזון, שם אמזון אוספת את החבילות ושולחת אותם ללקוחות. לאחר שהחלטת על מוצר למכור, אתה רוצה להכריז על עצמך כרשמי על ידי פתיחת חשבון המוכר המרכזי, המהווה את נקודת המפתח של העסק המקוון שלך. באמצעות חשבון זה תוכל להוסיף רשימות מוצרים, לנהל את המלאי שלך, להציג את הדוחות שלך ועוד.

ברוב המקרים

מוצרי Lubarsky מ- 50,000 רבי המכר הנמצאים בשורות אמזון אינם צפויים להיחשב. מוכרי אמזון רבים לא יידעו את רווחיותם עד סוף השנה, כאשר רואי החשבון שלהם יפרסמו את הנתונים הסופיים לרווחתם. עבור מוכרים רבים באמזון, הבנת רמת הרווחיות הבסיסית של ה- SKU מובילה לתפיסה מעורבת של הרווחיות הכוללת של המוכר, הנקבעת מנקודת המבט של ה- SKU (מונע על ידי אחוז הרווח) ומבינה אילו מוצרים עולים כסף למכור עליהם אֲמָזוֹנָה.

חיוני שהמוכרים יבינו כיצד להרכיב את התקורות שלהם ויכירו כי יש לשלב עלויות אלה בסך העלויות לטווח הארוך שהן כרוכות במכירה באמזון

מוכרים חדשים מצטרפים לאמזון כדי לרשום את המוצרים שלהם, רק כדי לגלות שרמת ואופי התחרות ברישומים שלהם לא מאפשרים להם כמעט להרוויח שולי רווח.

דילוג לתוכן