אימוץ כלבים – 5 דברים שכדאי לדעת

מתן מקום לכלב, צעצועים, תשומת לב פעילה והכשרה מצמצם את הזמן שהוא צריך לעשות לא מה שהוא רוצה לעשות, אלא להבטיח שכמות הדברים שהכלב שלך עושה חייבת להיות מינימלית.

בעקבות האמור לעיל

כלבך יזדקק לאילוף רב אם תקנה אותו כגור קטן. גורים ומתבגרים זקוקים ליותר פעילות גופנית, אילוף ופיקוח מאשר כלבים בוגרים. הכנסת כלב שני פירושה שהכלב הראשון זקוק להכשרה חדשה להתמודדות עם כלבים שניים, זמני ארוחות, טיולים, חיבוקים, צעצועים משותפים ועוד מגוון אפשרויות.

אם אינך רוצה ללעוס את חפציך ואין לך זמן או כסף לאלף גור, שקול במקום זאת לאמץ כלב בוגר. אם אין לך סבלנות להתנהגויות מסוימות, ייתכן שיהיה עליך לשקול מחדש לאמץ כלב או להתייחס לבעלי חיים אחרים כחיות מחמד.
למידע מורחב בנושא של אימוץ כלבים – 5 דברים שכדאי לדעת עליך להעיף מבט ב- mika-pet.co.il

אם כבר יש לך תינוק בבית, חשוב על כלב בוגר או חיה גדולה יותר. אם אתה פתוח להזדקנות הכלב שלך, עליך לשקול לאמץ כלב מבוגר ולתת לו בית נהדר לחיות בו את שארית חייו.

בין אם הכלב שאתה רוצה לאמץ הוא גור או בכיר. , גדולים או קטנים, אתה לוקח על עצמך את האחריות לספק להם את איכות החיים הטובה ביותר למשך שארית חייהם.

למרות שהלב שלך מוכן להרעיף אהבה על כלב

חשוב לשקול האם יש לך מספיק זמן, מקום וכסף כדי להוסיף חבר חדש למשפחתך, שכן טיפול בחיה הוא התחייבות גדולה . זכור כי המטרה של אימוץ כלב היא להבטיח שתציע לכלב את תנאי המחיה הטובים ביותר ותקווה לספק לו בית. אם אינך יכול להרשות לעצמך לאמץ כלב כעת, ייתכן שיהיה במצב כלכלי טוב יותר בעתיד ותוכל להרשות לעצמו טוב יותר את היסודות לטיפול בגור שלך, כגון מזון, צעצועים, מחסה הולם, עלויות וטרינריות והכשרה.

בנוסף לצווארונים

רצועות, קערות מזון ומים, תזדקק למיטת כלבים, שער ליטוף, צעצועים, פינוקים וחומר טיפול. גם אם אתה מוצא כלב בחינם, ייתכן שתצטרך לשלם על מזון, טיפול וטרינרי, אילוף ועוד. זה לא אומר שאתה לא יכול לאמץ כלב כשאתה שוכר, אבל זה אומר שאתה צריך להיות מודע לכך שהאפשרות לעבור לבית חדש יכולה להיות קשה אם כבר יש לך כלב.

זוהי אפשרות מצוינת אם אתה רוצה מישהו שיש לו הרבה אנרגיה והכלב שלך מוכן להתאמן ולהתאמן בעת הצורך.

קאוויאני מדגיש כי לעולם אסור להשאיר ילדים ללא השגחה עם כלב מחסה חדש מכיוון שהם לא יכולים להבין שהכלב רוצה להיות לבד וזה אחד הגורמים העיקריים לעקיצות כלבים

הליגה להצלת בעלי חיים בבוסטון ממליצה לקרב בני משפחה וכלבים אחרים כדי להכיר אותו טוב יותר. הכלב שלך עשוי להזדקק לזמן להירגע ולהתחבר לביתו לפני שהוא יוצא לחנות החיות, למרפסת בראנץ 'או למסלולי הליכה עסוקים.

אתה יכול לעשות את ההבדל על ידי אימוץ הכלב הבא שלך מאחד ממקלטים רבים, שירותי הצלה ומקלטים באזור שלך. חנויות לחיות מחמד גורמות לאינספור כלבים ובעלי חיים רבים אחרים, לכן במקום זאת, אימצו את הגור שלכם ממקלט.

מדי שנה

בארצות הברית, מעריכים כי יותר ממיליון כלבים וחתולים מאומצים מורדמים ומכיוון שכל כך הרבה חיות מחמד מגיעות ממקלטים, מעט מאוד אנשים לוקחים בחשבון אימוץ בעת חיפוש אחר חיית מחמד. באופן כללי, בעלי כלבים רבים אינם מבינים את האחריות והאתגרים הכרוכים בבעלות על כלב, וכתוצאה מכך גורים רבים מועמדים לאימוץ. ישנם כלבים נפלאים רבים שמחכים לאימוץ על ידי מקלטים, אך מגדלים וחנויות לחיות מחמד ממשיכים לייצר ולמכור בעלי חיים כדי להרוויח כסף.

בקיצור, אתה צריך לדבר על מה שאתה יכול לצפות מהכלב שלך ואיך לאמן אותו לפני שאתה מחזיר אותו הביתה. אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות כשאתה מביא כלב הביתה הוא לצפות שהוא יהיה אותו דבר או דומה לכלב הקודם שלך.

ישנם כמה דברים לגבי אימוץ כלב

בין אם אתה מאמץ בפעם הראשונה או כרגע מגדל גור, שיכול להקל או להפריע למעבר של כלב לביתו ולחייו החדשים. לאנדריאה ארדן, מומחית לחיות מחמד ומחברת הספר The Dog Training Bible, יש כמה טיפים שכדאי לדעת לפני שתתחיל בעבודה חדשה על מנת להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר.

להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת הצלת כלב

למה לצפות בעת אימוץ כלב במהלך COVID-19 וההצלות הטובות ביותר בדרום קליפורניה שכדאי לקרוא כשבוחנים אימוץ של בן המשפחה הפרוותי הבא. קבל את פוסטר הכללים 3-3-3 שלך ומשאבי אימוץ יקרים אחרים כמו כלבי ההצלה 101 ובתי ההצלה לרשימת בדיקת ההישרדות שלך. הדבר הראשון שעליך לעשות אם אתה רוצה לאמץ כלב הוא להתחשב בתנאי החיים הנוכחיים שלך.

אין מה לגרום לי לקחת את הכלב שלי הביתה, לא משנה כמה גובה חשבון הוטרינר או כמה מתסכל האימון, אבל הלוואי שהייתי נכנס לאימוץ בעיניים פקוחות לרווחה.

דילוג לתוכן